sreda, 6. maj 2015

Penzionistovsko kopanje...

Sva bila z možem pridna
Saj je estrih v bodoči kopalnici zdaj že narejen.

In sva si danes privoščila
"sladkoničdelo"...

Kosilo pri Pomaranči
in kopanje v Termah Ptuj

Lepo vreme pa nama je tudi omogočilo plavanje
in uživanje v zunanjem bazenu

In je vse to ful pasalo...




2 komentarja:

  1. Tudi jaz sem se lani odpravil na kopanje v Terme Ptuj pa potem sem bil še tudi v Rimskih toplicah ter potem še tudi v Moravskih toplicah. Ob vseh teh užitkih so še mi v bazenih še ravno najbolj všeč vodne masaže z močnimi vodnimi curki v teh bazenih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, tudi midva sva našla "urnik" in vrstni red za popolno uživanje...
      zdaj, ko je pa možno tudi kopanje zunaj je pa še toliko bolje
      meni predvsem zaradi svežega zraka

      Izbriši