četrtek, 21. maj 2015

Deževni dopoldan...




V petminutnem odmorju od deževanja...
hitro posajena solata in presajena blitva.

Preostanek pa...
likanje, likanje, likanje.
Rezultat iskanja slik za buegeln

2 komentarja:

  1. Ta teden v petek je lilo kot iz škafa. Posebno v petek popoldan je padlo izredno veliko padavin, močne padavine so bile tudi v noči iz petka na soboto, ko je bila še celo nevihta in je grmelo. Ob tako intenzivnih močnih padavinah imamo sedaj zelo veliko rdečih polžev kateri so včeraj v soboto zjutraj celo lezli po demit fasadi po naši hiši kar še do sedaj nismo doživeli še nikoli. Teh rdečih polžev imamo letos ogromno, ponoči nam gredo celo na vrt in nam jedo zelenjavo. Ta rdeči polž je seveda španski rdeči lazar kateri je prišel k nam iz Španije in je seveda pri nas invazivna tujerodna vrsta. Pri meni doma v Voličini pa se je prvič pojavil leta 2001, največ pa jih imamo prav letos. Te polže najraje jedo prav race indijske tekačice in te indijske tekačice ima prav moj sosed, tako že zjutraj te race pridejo k meni na mojo dvorišče in samo iščejo kje se nahaja kak rdeči polž in ga že pojedo. Potem pa spet pridejo k meni na dvorišče proti večeru in že spet iščejo te rdeče polže in jih pojedo. Sicer pa te indijske tekačice hodijo kot kaki pingvini zato bi jim lahko rekli tudi pingvinje race.
    Teden ki je pred nami se nam obeta spet lepše vreme, le v torek popoldan se nam spet obeta nekaj dežja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Praktično sedaj vsako večer hodim pobirati te rdeče polže, ker so se v teh dneh zelo razmnožili.

    OdgovoriIzbriši