petek, 1. maj 2015

Logična odločitev...

Ko hodiš nekam zato, 
da tam uživaš in se natankaš nove energije...

In je tam tudi oseba,
ki pa ti s svojim načinom
to venomer onemogoča...

Nisi pa ti tista oseba
ki bi njej smela postavljati okvirje...

Je zame
ne več iti tja
pač edina logična rešitev.



3 komentarji:

  1. Včeraj v petek, 1.maja 2015 sem se odpravil na prvomajski pohod na Zavrh. Najprej sem se ob 12. uri odpravil na Poleno pri Lenartu kjer je Planinsko društvo Lenart praznovalo 40 let svojega obstoja. Po koncu te prireditve so brezplačno delili še celo bograč. Po tej prireditvi na Poleni pa sem se odpravil še na pohod na Zavrh. Na Zavrhu sem se odpravil tudi na ta Završki stolp in ker je na vrhu tega Završkega stolpa nameščen tudi teleskop sem s tem teleskopom opazoval okoliške hribe in cerkve. Na tem pohodu je bilo zelo lepo, domov sem prišel še šele včeraj zvečer.

    OdgovoriIzbriši
  2. No če ti katera oseba kaj ponagaja, potem je bolje da se te osebe izogibamo. Če se slučajno spreobrne na bolje je potem toliko bolje zanjo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš... problem pa nastopi takrat, ko vidiš in psoznaš, da se dotična oseba itak nima namena kaj spremeniti...
      ker/saj je sama sebi takšna kot je čisto v redu...
      no, kako pa jo doživlja okolica - na to pa se sladko požvižga...
      ko pa bo slej ko prej ostala sama...
      bodo pa itak spet vsi drugi krivi za to
      ona pač ne

      Izbriši