četrtek, 14. maj 2015

Bogec ma me rad...

Pa zdaj ne mislim na ovega tu poleg mene
ki se ma vsake tolko tudi za samega boga...

Ampak na ovega tam zgoraj...

Sem se spravla pokosit
pa mi danes nekak ni ravno najbolj šlo...

In, ker je bil kabel prekratek
sem ga morala predno sem dokončala eno stran
preklopiti iz zgornje vtičnice v tisto v garaži

Pa se mi res ni dalo več kositi...

ampak...
ker táko ko je blo pa vseeno ni ravno lepo zgledalo
sem te pač še preostanek pokosila

Kaj več pa tudi ne...

Ker je par kapelj izpod neba
bilo čisto dovolj za uržah
da v dežju pa res ne morem kositi.

2 komentarja:

  1. Kaj ne uporabljaš vrtne kosilnice na bencin saj s tako kosilnico lahko kosiš kjer se pač da. Vrtna kosilnica na kabel oziroma električna vrtna kosilnica je bolj težavna kosilnica saj imaš kabel vedno prekratek, poleg tega pa moraš vedno paziti, da slučajno tega kabla s to električno vrtno kosilnico slučajno ne prerežeš, oziroma ga moreš vedno odmikati saj ti je v napoto saj moraš paziti, da ne greš s kosilnico čezenj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, okrog hiše kosim vedno z električno... ker mi je bencinska pretežka...
      običajno pa itak ne uporabljam več košare...
      in je zato košnja še hitrejša in lažja...
      na kabel sem se pa tudi že navadila...
      ;-)

      Izbriši