sreda, 20. maj 2015

Ko kača sreča kačo...

Slučajen pogled pred noge
predno sem naredila novi korak...

Tako v klopčič zvita...
Rezultat iskanja slik za črni gož

In moja prva reakcija...

Glej, glej, ti tudi tukaj...

Potem pa sva odšli
vsaka na svojo stran

2 komentarja:

  1. Ta kača katera je tukaj na sliki je črnica, to je črna kača katera živi v Sloveniji večinoma le na Primorskem in to še najbolj v Slovenski Istri. To kačo sem celo jaz srečal, ko sem bil leta 2007 v Slovenski Istri. Sicer pa živi v Sloveniji kar 11 različnih vrst kač od katerih so 3 strupene.
    Lani na zadnji petek v maju dne 30.maja 2014, ko se je na Poleni pri Lenartu odvijal Kmetijsko obrtni sejem KOS je nek Primorec imel s seboj udomačenega indijskega pitona. Jaz sem se tega indijskega pitona celo dotaknil. Sicer pa je ta indijski piton bil težak celo 30 kg. Nekateri so si ga motali okoli glave in se z njim fotografirali, ampak jaz si tega nisem upal storiti saj se tako velikih kač bojim.
    Ob tvoji misli, da kača sreča kačo je dejansko mišljeno, ker si po kitajskem horoskopu kača in potem si se dejansko resnično srečala s pravo kačo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, ko sem jo opisala možu, je rekel, da je bil verjetno črni gož...
      in je nenevaren
      sem pa se sama sebi čudila na tisto mojo reakcijo, ko sem jo videla...
      nič strahu, nič panike...
      samo pozdrav
      ;-)

      Izbriši