ponedeljek, 16. marec 2015

Sem že pred časom...

Povedala za vzrok
zakaj me tukaj tudi ni več tako pogosto
kot je to bilo prej nekoč

hja ta pogled v svet je kriv...


Rezultat iskanja slik za fejsbuk      

No, vseeno pa sem kar zadovoljna
da sem tam

Saj sem mariskaj novega zvedela
pa videla tudi marsikaj zanimivega
in si tako oz. zato tudi lahko
svoje pohištvo v podstrešju na novo postavila...

Rezultat iskanja slik za pamet

5 komentarjev:

  1. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na facebook mora človek vedno gledati iz pravega zornega kota. Povsem odvisno je kaj tvoj facebook prijatelj da na svojo časovnico. Povsem je odvisno ali da dobre in pozitivne zadeve ali pa da kaj slabega. Vseeno pa menim, da je treba dati na svojo časovnico vedno kaj dobrega in pozitivnega, da se lahko tvoji fb prijatelji iz tega kaj naučijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš... to pa je zdaj spet tako...
      kaj je za koga dobro in pozitivno...
      kaj pa slabo in negativno...
      no, jaz pa sem tam vsekakor spoznala kar nekaj novih dejstev
      ;-)

      Izbriši
  3. oh na tvojem podstrešju je pohištvo čisto v redu pošlihtano, nobena internetna stran, forum, kar koli ... ti ne more v pravila vriniti nekaj, kar ne bi bilo v redu. tako da če ti je tam fajn, uživaj ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja veš...
      vedno bolj namreč spoznavam kako malo šele vem...
      in to tudi na področjih kjer sem se počutila dokaj domače
      ;-)

      Izbriši