nedelja, 8. marec 2015

Osmi marec...

In romantičnost mojega predragega moža...

Dobila sem od njega
CD Modrijanov in rdeče kitajske nageljčke...

Pa ne za današnji praznik žensk
ker pri njihovi hiši se ta dan ni nikoli praznoval.

Pač pa...
ker je to bilo v Tušu tako ugodno
da ni mogel, da ne bi nabavil...

Jas, ja...
In tudi temu se reče
ljubezen do partnerja...

11 komentarjev:

  1. Osmi marec seveda praznujejo poročeni pari, to je praznik poročenih, zakonskih parov in ne tistih kateri niso poročeni in živijo v izvenzakonski skupnosti. Tisti, ki živijo v izvenzakonski skupnosti, tisti imajo svoj praznik, to pa je seveda valentinovo 14.februarja - praznik ljubezni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim, da ni ravno tako...
      ker prvotno je bil to praznik, ki sta gas (kolikor se spomnim - no, lahko se pa tudi motim - samo zdaj mi ni za preverjati) izbojevali rosa luxemburg in clara zetkin... za priznanje žensk - delavk
      kasneje se je pa to razširilo tudi na dekleta...
      zdaj pa je tako kot še kateri drugi praznik pa več ali manj samo še čisti komerc...
      in ni to prav nič vezano na stan - poročen, samski, koruznik, vodvec...
      pač pa samo na spol - ženski
      ;-)

      Izbriši
  2. Ljubezen je največji dar med možem in ženo, tako kot med fantom in dekletom. Če je praznik 8.marec - dan žena potem je zelo lepo od moža, da povabi mož svojo ženo kam zvečer na večerjo. Recimo na ribe, lignje, školjke, pač kaj ima žena rada. Meni še je ravno najbolj dobra jagnjetina. V okolici mene je jagnjetino mogoče si naročiti v restavraciji Gostišče pri Antonu v Cerkvenjaku, Gostišče pri Sandri v Jarenini, restavracija Križan v Spodnji Ščavnici ter pri Sivi Čaplji v Trnovski vasi.
    Gostišče pri Antonu iz Cerkvenjaka pečeno jagnjetino iz roštilja ponuja ćisto vsako leto tudi na kmetijsko - živilskem sejmu AGRA v Gornji Radgoni zadnji teden avgusta, ko seveda poteka ta sejem. Jaz pa si jagnjetino pri njih tudi naročim, ko grem seveda na ta sejem. Cena porcije njihove jagnjetine na tem sejmu pa je 15 evrov.
    Gostišče pri Antonu se nahaja v kraju Cerkvenjak in to le 100 metrov stran od tamkajšnje cerkve. Pri njih se da čisto vsak dan naročiti to slastno pečeno jagnjetino. Cena porcije jagnjetine pri njih v Cerkvenjaku pa je le 8 evrov. Resnično je zelo dobra njihova jagnjetina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za te podatke...
      ja gostišče pri antonu pa midva že tudi poznava...
      sva bila tja povabljena in je bilo zelo okusno

      Izbriši
  3. Ljuba Malayka, tudi sama imam edino poltretje desetletje stare spomine na nageljčke za 8. marec, Dan žena. Od mojega Sorgenkinda. Zdaj mi bo pomagal počistiti stanovanje...
    Tako dalje pri meni doma več ne gre, ko in ker sem razpeta med služenjem moji mami in mojim TaMladim...
    Pri moji mami včasih ne vem, kdaj je demenca, kdaj pa so njene muhe. Včasih plane na pecivo kot volk.
    V nedeljo pa sva ji z mojim Sorgenkindom pri Mercatorju kupila pecivo srček, pa ga sploh noče pojesti. Kakor se ji sprdne...

    Lola pa bo v tebi itak živela večno.
    Kot moj oče, pred letom je začel pešati...

    Mene gane, ko...
    Sama sem velika "prijateljica" z dvema psicama in enim bernskim planšarskim psom, ko še ne vem, kakšnega spola je. Samo strašno prijazen je do mene,
    četudi izza ograje... Na poti k moji mami. Zvečer posebej ena mini šnavcerka sama laja v pozdrav, ko je jaz še ne vidim... To je pravo prijateljstvo izza ograje sicer.
    @Darko pa očitno ne razume, kar si mu napisala v enem prejšnjem komentarju.
    Da bi bil bolj bran na kakšnem drugem mestu na javnem spletu...
    In, Darko, Dan žena 8. marca je svetovni Dan žena,
    v polovici držav sveta...
    Malayka, končno razumem, zakaj si Materinski dan
    25. marca poimenovala "Peterletov dan".
    Ker samo v Sloveniji praznujemo na 25. marec.
    Midve, posebej pa še moja mama vemo, da zahodni svet praznuje Muttertag drugo nedeljo v maju...
    Sama še edino pišem bloge na eDiju, večinoma imam komentarje blokirane in po privat e-pošti še komuniciram...
    Ko bom napisala sporočilo na svoj prvi blog, grem spet v kuhinjo na delo... Objem, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsekakor se imel v mislih, da je 8.marec svetovni Dan žena, v pravem smislu pa je to mednarodni praznik.

      Izbriši
    2. ej renata,,, kak pa sem te zdaj vesela!
      hja veš... vem kako je z dementnim človekom... saj sem sama imela pet let opraviti s tastom... in to praktično 24 ur na dan (ker smo stanovali pod isto streho, samo on je bil v spodnjem stanovanju)...
      in je mene njegovo početje trikrat "neslo"... mi živci enostavno niso več vzdržali
      tako da... kdor si tega ne skusi res ne more niti vedeti kako to je...
      no, tisti datum, ki ga je določil peterle kot materinski dan, je pa v bistvu datum spočetja (če se te le bolj tak lepo menimo)....
      po mojem pa to nikakor ne more biti enačeno s postati mati...
      poleg tega pa tudi - ja, kje pa je sploh bilo kdaj zapisano, če je mati marija pa jezusa nosila res do dneva točno devet mesecev...
      meni fejst hecno... ampak... smo pač nekaj posebnega...
      no, darko se je pa tudi lepo "popravil"... in ne daje sem gor več toliko podatkov o luninih menah in vsem tem
      imej se kar se da lepo in čuvaj se
      mtr in lp

      Izbriši
  4. Delni Sončev mrk - petek, 20.marec 2015 (od 9:34 do 11:54), viden tudi iz Slovenije - še samo 10 dni.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala ti, taresna - zdaj si me nasmejala :-))))) pa te jaz za Dan žena za nazaj objamem, da komaj dihaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej, hvala ti draga mi mahica!
      hja, kaj češ...
      no, ampak rožica mi pa vseeno lepo cveti...
      ;-)

      Izbriši
  6. Včeraj v četertek, 12.marca 2015 je v 62. letu starosti za rakom umrl znani lenarški čebelar Bojan Krevs iz Lormanja pri Lenartu. Bilo je še pred nekaj leti, ko sem občasno temu čebelarju Bojanu tudi pomagal pri čiščenju njegovega čebelnjaka. Z lopatico sem čistil čebelji vosek ter propolis iz čebeljega panja. Pa tudi pomagal sem mu pri tem, da sem njegov čebelnjak prebarval z različnimi barvami, da so čebele lažje našle pot do svojih panjev. Imel je kar 11 čebelnjakov, nekaj celo visoko na Pohorju. Eden izmed njegovih 11-ih čebelnjakov pa je še pred nekaj leti bil razglašen za najlepši čebelnjak v vsej Sloveniji. Njegove čebele so zelo rade nosile med v njegov čebelnjak. V svojih čebelnjakih je znal pridelati veliko medu. Velik del svojega življenja je preživel v svojih čebelnjakih. Veliko ljudi iz Lenarta in njegove okolice je hodilo po njegov med na njegov dom. In res je veliko svojega meda je znal prodati tudi drugje po Sloveniji. Meni se je zgodilo tudi to, da ko sem mu čistil njegov čebelnjak so me čebele enkrat tudi pošteno popikale, še posebno takrat ko je cvetel navadni kostanj.
    In res je, da bodo sedaj njegove čebele nosile svoj med v ta čebelnjak še naprej pa čeprav njihovega čebelarja Bojana ne bo več med njimi v teh čebelnjakih. In kot kaže bodo sedaj njegovi sinovi nadaljevali to njegovo čebelarsko tradicijo.
    Čebelarja Bojana bo od sedaj naprej marsikdo pogrešal, pa tudi njegove čebele ga bodo pogrešale, njegovi čebelnjaki bodo samevali, čebele pa bodo še naprej brez svojega čebelarja še naprej nabirale ta med.

    OdgovoriIzbriši