ponedeljek, 23. marec 2015

In sva bila midvadva...

Spet pridna...

Ovi dečko je bil moj preddelavec...

Rezultat iskanja slik za krtina  

jaz pa sem se potem šla prevoznika z nakladanjem in razkladanjem...
Rezultat iskanja slik za prevažanje zemlje s samokolnico .  

saj so iz enega grma aronije, ki sem ga želela presaditi
 Rezultat iskanja slik za aronija sajenje
na koncu nastali kar štirje
 Rezultat iskanja slik za aronija sajenje

2 komentarja:

  1. Aronija po moje raste kot potaknjenec, zato jo ni težko razmnoževati. Meni sadeži aronije ravno niso preveč dobri, saj sem jo pri teti v Jurovskem dolu tudi poskusil. Je pa verjetno dober aronijev sok. Aronija najverjetneje ne ptrebuje kisle zemlje tako kot ameriška borovnica zato jo je veliko lažje vzgajati kakor ameriško borovnico. Domovina aronije pa je Severna Amerika.

    OdgovoriIzbriši
  2. no, pri meni je bila kot majhen grmiček... ko pa sem jo izkopala, pa sem videla, da je imela kar štiri dele... meni pa je prav povšeči sedaj, ko je suha... saj je občutno manj trpka kot sveža pa še bolj sladka je... in mi prav paše, ko jo občasno pogrickam... glede kislosti zemlje pa ne vem natančno... je pa res, da je pri nas pa itak ta bolj kisle sorte in mah pa regrat tudi kažejo na to...

    OdgovoriIzbriši