sobota, 16. junij 2012

Obletnica mature...

Deseta...
prvič, drugič...tretjič...........četrtič
BRAVO MI MLADCI!
In tako smo se po petih letih premora spet zbrali
čili in mladi
da smo pokramljali
kaj vse se je v tem času dogodilo in zgodilo
in koliko od nas je že vnučke dobilo
pa kdo je že v penziji, kdo pa še ne
no, pa o boleznih je tudi beseda tekla
pa o mladi ljubezni tudi ni bilo moč ne govoriti

in ni jih srečanj
da ne bi ob spremljavi kitare tudi ne kaj zapeli
saj lepo petje nam je še vedno ostalo
pa čeprav je marsikateri dogodek iz srednješolskih dni in lesenih klopi
že iz spomina pobralo
ampak...
s skupnimi močmi in dobrim sodelovanjem vseh sivih celic
po dobri hrani in še boljši pijači
nam na koncu tudi to ni delalo preglavic

in tako kot ob našem vsakokratnem srečanju
tudi tokrat ni šlo
da ne bi nekaterih stvari izvedeli na novo
pa to ne po sistemu "večnih mladeničev"
ko isto stvar vsake pol ure na novo zvejo
pač pa zaradi tega
ker smo si tokrat pa res imeli toooliiiko povedati
nam je zaradi tega pa čas enostavno pobegnil
ne, ne, ni nas povozil
samo prehitro je minil
in zato pa smo se dogovorili
da se drugo leto spet dobimo.





17 komentarjev:

  1. Pobegne čas, ja to poznam:)))

    Povozit nas ne sme:) ne pustimo se ;)))

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. točno tako... se ne damo, pa pika!
      ;-) v večer

      Izbriši
  2. ojej.. vidiš, pa res sem totalno asocialna. morda sem bila na eni obletnici OŠ..

    a če si uživala, se mi to zdi prav fajn! da vas je le še veliko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, osnovnošolskih obletnic se tudi jaz ne udeležujem ravno pogosto... te od srednješolskih pa sem dosedaj izpustila samo dvakrat
      nas je pa že par let za enega sošolca manj - k sreči samo za enega in to pri razmerju 3:1... ja, ja so dečki takrat imeli možnost izbire
      ;-)

      Izbriši
    2. na srednješolski sem bila pa enkrat za pol urce.. itak sem bila internatsko dete, kmetavzar za punce iz domačega mesta, kjer je bila šola..
      ne.. nisem za taka silna druženja.

      Izbriši
    3. hja, vidiš... tudi med nami so bili takrat vozači... pa smo se fino fajn ujeli
      mi jih bomo pa še "namnožili"...
      ;-)

      Izbriši
  3. Tudi jaz sem v soboto, 16.junija 2012 imel obletnico valete iz osnovne šole in ne mature. Obletnico valete sem imel v Jurovskem dolu v gostilni Špindler saj sem hodil v osnovno šolo v Jurovskem dolu in sem tam bil doma in smo se leta 2004 z štarši preselili v Voličino. Obletnica valete se je pričela ob 19.uri in sem bil tam do 5.ure v nedeljo, 17.junija 2012. Veliko sem plesal z sošolkami iz osnovne šole še posebno z sošolko Andrejo Tomažič. Po peti uri zjutraj sem šel domov seveda spat kjer sem spal v nedeljo do 12.ure. Potem seveda kosilo in potem seveda ob 14.uri sem bil priča na žalost požaru stanovanjske hiše. Mi imamo oblenico valete vsako peto leto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in katera po vrsti pa je bila tvoja obletnica...
      pa saj veš, da ženske itak nismo nič rodovedne
      ;-)

      Izbriši
    2. To je bila moja 25.obletnica odkar sem izstopil iz osnovne šole. Torej čez 25 let me čaka osnovnošolski abraham.

      Izbriši
    3. tako si torej zdaj v najboljših moških letih
      ja, ja, zdaj pa razumem, zakaj te je Venera tak pritegnila
      ;-)

      Izbriši
    4. Mene je Venera pritegnila že leta 2004, letos pa še toliko bolj. Sedaj jo zjutraj že lahko opazujemo tik pred Sončevim vzhodom na severovzhodnem delu neba in je vidna kakor Danica. Venera je seveda planet ljubezni in morda Venera vpliva name.

      Izbriši
    5. hja, veš... mi ne bi mož povedal, bi jaz niti ne vedela, da je planet Venera v bistvu zvezda Daníca...
      torej je tudi za to dobro, da je Venera del najinega Življenja...
      ;-)

      Izbriši
    6. Venero lahko vidimo kot Danico ali kot Večernico. Do maja je bila Venera vidna kot Večernica saj je bila vidna zvečer tik po Sončevem zahodu na severozahodnem delu neba. V prvi polovici junija ni bila vidna saj je bila navidezno preblizu Sonca, izjema je bil sicer 6.junij, ko je zjutraj Venera šla navidezno čez Sončevo ploskev in takrat smo jo lahko videli na Soncu torej to je bil Venerin tranzit. Od druge polovice junija pa do konca leta je Venera vidna kakor Danica zgodaj zjutraj tik pred vzhodom Sonca na severovzhodnem delu neba.

      Izbriši
  4. Uf, kdaj sem bila jaz nazadnje? Takrat sta bila še dva tabora - kadilci in nekadilci ... Sploh se ni dalo lepo pogovarjati, hrup, bum bum, kajenje ... jaz sem bila prav zadovoljna, da sem imela dojenčka doma in sem lahko hitro šla ...

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš... mi pa enotni kot smo bili... se še sedaj radi družimo
      no, kadilci pa si pač vzamejo občasno čik pauzo
      ;-)
      LILA

      Izbriši
  5. Ojej, nekam mi je izginil nov komentar! Pa tako doooooolg je bil ...
    Ojej.
    Pa kdaj drugič, zdaj pa spat! :-)

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. škoda, da ga je vzela tema...
      no, važno pa je, da si se dobro naspala in odpočila...
      na lep in ravno dovolj topel dan
      ;-)

      Izbriši