sobota, 23. junij 2012

Ko zmanjkuje časa...

Ko je dela toliko
da so dnevi vsaj kakšno uro, dve krajši
od normalnega dneva
Vse se vrti okrog časa - Lothar R. Fanslau
Rezultati dela pa so tisti
ki nama dajejo veselja in novega zagona
da bo čas lahko še kar nekaj časa hitel 

12 komentarjev:

  1. Oja, marsikakšen dan bi jaz naaateeegniiiilaaa, kakšnega bi pa morda vsaj malo skrajšala. Amapak več bi jih nategnila ...

    papa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej vidiš... hitro minevajoč dan je znak - lepega... in zato vse kar je lepega le pridno nateguj
      LILA

      Izbriši
  2. matra me le definicija "normalni dan".
    to še obstaja?

    lej. js bom danes v službi do osmih zvečer. potem tuhtam o palačinkah.
    ta vonj mi je vedno nosil mir, ki sem ga prinesla s seboj od nekod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja... definicija - normalno... je tudi marsikje drugje postala že hudo individualna stvar...
      in palačinke - pa premazane z malo marmelade iz vrtnic...
      naj ti v lep večer pa le prijetno diši
      ;-)

      Izbriši
    2. čak mal.. marmelada iz vrtnic? šipkovih?

      Izbriši
    3. ne, ne...
      iz cvetnih listov različnih sort vrtnic...
      ko še tudi marmelada diši po cvetju...
      ;-)

      Izbriši
  3. Prebral sem tvoje zadnje zapise, a najbolj me je prevzel tvoj poklon za dan - petje " Močne roke " o čudovitem svetu.
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela, ker sem tudi s teboj lahko podelila meni nekaj lepega...

      Izbriši
  4. Sedaj je najdaljši dan že za nami pa kljub temu so dnevi za delo še celo prekratki. Decembra bodo dnevi res zelo kratki še sreča, da pozimi zunaj ni dosti dela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, oja,... časa za delo zunaj v zimskih mesecih res ne potrebujemo toliko kot sedaj...
      uživanje zunaj pa je tudi v soju luči lahko v veselje...
      ;-)

      Izbriši
  5. Še ena, ki so mi dnevi prekratki:)

    Rahlo radovedna o okusu vrtnične marmelade:)

    :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... pa spet gliha vkup štriha
      ;-)
      za okus tote vrste marmelade pa... bo treba vzeti pot pod noge, pa priti
      jo je pa danes nastala spet nova serija...
      tak da...
      p.s.
      komentirati pa sem zadnjič poskušala, pa se mi ni dalo...
      zvečer, ko se vrnem, pa spet poskusim
      lp

      Izbriši