nedelja, 24. junij 2012

Ko čas naredi svoje...

Ko smo zaljubljeni
se imamo taaakooo radi
da bi se najraje pojedli

Ko pa minevajo leta skupnega življenja
pa se marsikje zgodi
da se ljubezen tako spremeni
da bi se najraje samo še požrli.
Pa vendar...
Vsaka normalna hrana bi pa naj zadovoljila naših vseh pet čutov:
naj bi bila dobrega okusa
privlačnega izgleda
prijetnega vonja
v dobrem okolju (sluh)
in s prijetnim občutkom za jezik

10 komentarjev:

  1. Ja, res bi se velikokrat radi požrli;)
    potem bi šele imeli probleme ;) s prebavo namreč ;)

    lep dan, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, je res bolje ne se požirat...
      tebi tudi en tak lepo lep dan

      Izbriši
  2. Oj, Tetka,

    ko prideš kaj naokoli, te prosim, da poskusiš komentirati pri meni. Mislim, da sem uredila, da nisem povsem prepričana:)

    Hvala!

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pridem navečer, ko se vrnem s šimija...
      pa da potem vidim, kaj bom vidla
      ;-)
      lp

      Izbriši
  3. aaaahhh čutila! področje vseh, ki se zavedamo zdaja in tukaja! opazovalci sebe, si mislim.. tisti, ki jih znajo opisati, pa so kar tajniki svojih občutkov..
    mnjami: njihovo veličanstvo, Občutki.

    požrla da bi ga? ne.. ne bi.
    niti se ne spomnim, kdaj sem bila zadnje jezna nanj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, ti naši občutki...
      ki nam znajo pričarati toooliiikooo lepga...
      včasih pa nas tudi nesramno speljati na nepravo pot
      hja, kaj čemo... tudi to je Življenje
      ;-)

      zadnji stavek pa... naj tak način traja in traja...

      Izbriši
  4. Šesti občutek za gospodinjo - prazni krožniki.
    Glede mah in zadnjega stavka - so to prvi znaki skleroze?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oja, oja... dosti lepega je s tem povedanega...
      no, glede mah pa... skleroza, ki ji jaz rečem zalublenost... pač zaradi tega, ker je le vseeno bolje, če ti kdo kaj zavida, kot pa prvošči
      tak po babje namreč
      ;-)

      Izbriši
  5. hahahaha Možakar, pa ravno sem prišla taresni povedat, da je nejeza najbrž zato, ker se mi niti ne ljubi več, pa sem od tebe prebrala, da ni razlog to, da sem lena, temveč sem očitno sklerozna.
    tuhtam, kaj je bolje..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moje mnenje glede tega pa je že povedano možakarju
      sicer pa... kak bi le kaj zgledala sklerotična lenobnost
      ali pa lena sklerotičnost...
      no, če ne pozabim... morti še celo sprobam
      ;-)

      Izbriši