torek, 12. junij 2012

Junija pa tako aprilsko vreme...

In prav to me je neslo
da sem se morala soočiti z resnico
da...

No pa raje tako lepo po vrsti...

Ker gre luna dol in je čas za sadeže je to meni povedalo
da je danes pa torej en prav tapravšnji dan za presajevanje rdeče pese.
in, ker sem pri teh kmetijskih zadevščinah učena kot pač sem
mi tozadevno še kako dobro služi knjiga o teh stvareh
saj v njej prav lepo piše katere rastline se medseboj marajo katere pa ravno ne najbolj
 no, pa saj je to v bistvu isto kot pri nas ludekih
samo žal pri nas še nisem zasledila nobene na to temo spisane knjige
ki bi mi tako kot je to recimo napisano za paradajzeke ali pa fižoleke ali pa solato in še kaj
ko bi recimo notri pisalo:
ljudje z rjavimi lasmi in rjavimi očmi se dobro razumejo s oz. z...........
tisti z dolgimi lasmi pa se ne prenašajo najbolj s tistimi, ki imajo.............. dolžino las...
pa v tej smeri dalje
no, ker pa v tisti moji knjigi lepo piše za rastline
jaz pa za branje kljub vsej svoji večni mladosti potrebujem špegle
torej to dvoje pač spada skupaj
in tako je ta parček končal na mizi (mi tistemu rečemo vikend)
jaz s svojo glavo polno znanja pa sem šla presajevati
ampak...
če bi vreme zdržalo do konca moje saditvene faze, potem stvar niti ne bi bila takšna kot je kasneje pač bila
saj...
sem zaradi nenadnega tuša kar na hitro pobegnila v hišo
no, potem pa je bilo na vrsti kuhanje kosila
za to pa sem potrebovala špegle 
saj recepta po katerem sem se spravila delat marelične knedle nimam celega v glavi
hja, šment...
samo kje so pa zdaj spet ti presneti špegli
 bi očitno spet rabla očala, da bi jih našla
no...
in tako hodeča iz enega prostora v drugega špeglov pa nikjer
saj, k sreči, mi noge še vedno služijo
gibanje je pa itak zdravo za prebavo
se v vsej svoji...
he, he, pa da ja ne bi kdo slučajno pomislil kje na moja leta in z njimi povezano sklerozo
ne, ne...
pač pa v vsej svoji zalublenosti (saj si zmeden glih tak kot da si sklerotičen samo sliši se pa le dosti lepše)
sem se spomnila na...
knjigo in špegle ki so me pridno čakale na klopi
na dežju
tako da...
sem potem morala knjigo dati najprej sušiti
in še dobro, da v njej stvari niso (bile) zapisane s črnilom...
fant, potem pa bi to znanje postalo tekoče in bi odplavalo...
pitaj Boga kam
tako pa je vsaj ostalo v njej
in ga bom tako lahko še drugič uporabila

no, vsekakor pa...
se to ne bi moglo zgoditi
če bi vreme bilo junijsko 
ne pa tako sončno-deževno ali pa 
deževno-sončno kot da 
smo še vedno v aprilu

10 komentarjev:

  1. tako.
    problem rešen: krivo je vreme.

    OdgovoriIzbriši
  2. hja, vidiš ti zdaj toti šment...
    pa se nimam niti kam prtožit... saj kolko vem... tudi Sončne uprave ni več...
    jo je že itak pobralo

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, kar srhljivo:)

    poskusim prilepiti eno mojih haig, ne vem če rata:)
    http://shrani.si/f/L/u8/4hmaemiy/1poletnonebo.jpg

    Danes seveda ni tako, sonček:)))

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne bo šlo, poskusi pogledati sem:

    http://www.pesem.si/a/objava/prikaz/45718/foto_haiga/15#komentarkomentarji

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako pa je to spet lepo...
      ja, ja, ni kaj - ti pa res znaš!
      ;-)
      lp

      Izbriši
  5. Letošnji junij je zelo moker. Zakaj je temu tako. Letošnja zima je bila zelo suha in zelo mrzla. Ponavadi sušnemu obdobju pride mokro obdobje. Letošnja julij in avgust bosta bolj vroča in tudi sušna. Vendar ne bo hude suše bo bolj mala suša. V letu 2013 poleti pa Slovenijo čaka huda suša, saj v letu 2013 Sončeva aktivnost doseže svoj maksimum. Aktivnost sončevih peg je zelo povezana z padavinami na Zemlji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prihodnji teden nekje med 18. in 24.junijem nas čaka prvi vročinski val v Sloveniji. Res bo zelo vroče saj bodo temperature dosegle kar 35 stopinj Celzija. Prihodnji teden bo zelo primeren za kakšen oddih v kakšnih toplicah, recimo v Ptujskih ali Moravskih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. saj danes je že bil en tak topel dan... no, ker pa pri nas vedno po malem piha... pa tudi tahuda vročina ni tako ubijalska
      no, morje pa bo še malo počakalo na nas... saj smo zdaj pridno v malti in švici
      ;-)

      Izbriši
  7. V teh vročih dneh je seveda velika požarna ogroženost. Jaz sem v nedeljo, 17.junija 2012 doživel to zgodbo. Približno ob 13.40 me je klical stric iz Korene ter mi povedal, da v bližine mene približno 1 km stran gori hlev pri tisti in tisti hiši katero seveda poznam saj večkrat tja zahajam. Stric je seveda na tistem mestu opazil visok dim saj je vendar doma na hribu in lahko vidi s prostim očesom večje območje okoli sebe. Odpravim se na kolo in hitro tja. Ko pridem tja v kraju Hrastovec v Slovenskih goricah vidim, da je pogorela čisto do tal stanovanjska hiša. Gasilci so že bili tam in so požar že pogasili. V tej hiši živi sama 82 letna ženica, ki je v hiši opazila požar in hitro odšla iz hiše in ostala živa. Na srečo ima ta ženica sorodnike in se je preselila k njim. Hiša ji je pogorela popolnoma. Najverjetneji vzrok požara povsem dotrajan dimnik. Večkrat sem tej ženski omenjal, da ni biti sam in da naj vzame nekoga na dom na stanovanje. Delno si je bila sama kriva saj je dejala, da ne želi imeti v svoji hiši tujcev le samo kakšne sorodnike. Ko pa pride do požara pa si sam v hiši pa nastane problem. Ta ženica zelo slabo vidi in ne vidi niti telefonskih številk, tako ni mogla nobenega poklicati čeprav ima telefon. Ko je opazila požar je šla ven iz hiše in klicala na pomoč, da ji hori hiša a je ni nihče slišal. Požar so videli iz oddaljenih hribov in potem je prišlo do alarma. Ponavadi je tako, ko pride do požara potem ni nikogar od blizu in tako še vedno drži rek, da če bi človek bil vsevedež ne bi bil revež.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, veš... samo, ko si enkrat star, se pa razmišljanje koga vzeti pod streho pa kar dostim spremeni...
      in tako je ta ženica kljub vsemu zelo dobro odreagirala... bi kdo kaj hotel še iz hiše jemati... pa bi bila tragedija lahko še večja.
      no, glede na to današnjo vročino... pa so tudi samovžigi lahko še kako nevarni

      Izbriši