petek, 30. december 2011

Moji dragi Abrahamovki...


da se modrosti naučimo
Starost je čas
da jo izvajamo.

8 komentarjev:

  1. Oj, draga tetka, tale Abrahamovka je pa najina skupna prijateljica, kajne! Vse dobro ji želim! In hvala, ker si me spomnila nanjo!

    Objem obema! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ančika, je... no, spomnila si se pa tudi tokrat ti sama nanjo
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ančika... hvala!
    <3 pa jaz tudi pošiljam nazaj k vam

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa to je za mene O_O ; pa bom že kmalu petdestet pa pol, in se šele zdaj zahvaljujem . Oh, kako prijazno od tebe, tota ta resna hihi . Hvala ti, vidiš sem še malo zabušavala in lovila čas, zdaj bom pa morala začet svoje modrosti :) izvajati. To bo šele šport. Lep pozdrav tebi in Ani <3 <3

    Anita, nekdaj znana kot Deklina ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. waw! fant, kakšno presenečenje!!!!!!!!!!!!!!!
      a se ti je od tega kako močno sem mislila nate morti že kar rigalo (in ne samo kolcalo)...
      ;-)
      za kakšno pismo pa te prosim, da ga nasloviš na možev mail... mene moj namreč že kar nekaj časa nekaj grdo heca
      oooooooooo, je danes pa en res lepo lepi dan
      se mi kar vriska od veselja
      <3 in ;-)

      Izbriši
  5. Pa jaz tudi mislim na tebe <3<3 No, zdaj ko sem "od mrtvih vstala" ;-), bom pa spet pisala. Lep pozdravček vsem trem preko Alp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela, vesela, ful vesela tega tvojega od "mrtvih vstajenja"
      na vse dobro in lepo
      <3

      Izbriši