četrtek, 22. december 2011

Marjani za njen praznik...

Sem pustila, da se je praznik usedel...
In se samo postavila na rep vrste vseh tistih...
Ki so ji zanj želeli vse najbolje in najlepše.

In, ker je R. Waldo Emerson nekoč nekje dejal:
Ceniti lepoto,
v drugih najti najboljše,
zapustiti svet za trohico boljši -
z zdravim otrokom,
obdelano zaplato vrta
ali z odpravljeno družbeno krivico.
Vedeti,
da je bilo vsaj enemu bitju na svetu lažje zato,
ker si ti živel,
to pomeni uspeti.

Te jaz pa takšna kot pač sem...
Samo prosim...
Čuvaj sebe!

4 komentarji:

  1. Tetica, hvala. Sem se kar malo potrudila, ampak navsezadnje se mi je le posrečilo.
    Jaj, prelepo voščilo. Saj se čuvam, čisto zares, kolikor morem, za zdaj vem, da me še potrebujejo.
    In, čuvaj tudi ti sebe, pa lep pozdrav na Štajersko tebi, ribaku in Loli, M.

    OdgovoriIzbriši
  2. našanaša kloti, ja.

    OdgovoriIzbriši
  3. oja, mah... je res oseba, ki jo enostavno moraš imeti rad!
    ;-)

    OdgovoriIzbriši