sobota, 17. september 2011

Po mene sadovih me boste spoznali...

To je naslov novega spisa.
Pa vendar...

Kateri pa so sploh tisti moji sadovi po katerih pa me boste res lahko spoznali?

A je to urejenost in zadovoljstvo mojega moža...
Ali je to vzgojenost mojih otrok...
Je to razcvetelost mojega cvetja...
Ali pa prijaznost mojega psa...
Ali pa...

Ampak...
A ni pri vsem tem pa še ne/kdo drug zaslužen za to, da je tisto takšno kot je?



6 komentarjev:

  1. O kako lepa je prva slikca! Oja, z veseljem bom videla tvoje sadove od blizu! :-)) Enkrat!

    Objem! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Vedno je še kdo. Za tobre sadove je treba SODELOVATI.
    Lep pozdrav M.

    OdgovoriIzbriši
  3. ančika... še vedno čakam na termin, saj pravijo, da bo jesen še lepa
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. kloti... ja, prav na to sem mislila...
    vedno imamo "pomagače"... v dobrem ali pa manj dobrem
    samo sadove svojih sprememb si lahko lastim samo zase, a ne
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Le kaj počne Eva vsa samcata v raju? Jo tisti simbol zdravstva vabi na krvodajalsko?

    OdgovoriIzbriši
  6. hm, turdus...
    kaj pa vem, kake dogovore se gresta ti dve...
    morti pa ima adam prosto popoldne...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši