nedelja, 18. september 2011

Prošnja ali molitev...

Daj mi mirnost, 
stvari, ki jih ne morem spremeniti, sprejeti.
Daj mi pogum,
stvari, ki jih lahko spremenim, spremeniti.
Daj mi modrost,
eno od drugega ločiti.


6 komentarjev:

  1. Lepa in prepotrebna prošnja za človekov dupšni mir.
    In lep pozdrav tebi tetica in tvojima dvema, M.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, kloti...
    takšne stvari res znajo pomagati, da se v tem kaotičnem času lahko vsaj še malo imamo lepo... in tudi tako poskrbimo za sebe
    lep pozdrav prek dobrav iz sicer malo deževnega totiga

    OdgovoriIzbriši
  3. Misel izredna!
    Če se ne motim, so jo izumili, zagotovo pa jo imajo kot svojo uporabljano molitev anonimni alkoholiki.

    papa

    OdgovoriIzbriši
  4. Zares lepa prošnja,
    moja botra mi jo je nekega dne povedala. Rekla je, da je to molitev svetega Avguština:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  5. ančika draga... in meni tudi pomaga in to hudičevo...
    ;-)
    no, malo za šalo pa več za res... to mi je že kar nakajkrat uspelo premagati jezo ali pa razočaranje nad nekom...
    tako da...
    <3

    OdgovoriIzbriši
  6. lea... vesela sledi tvojega obiska in pa tega dopolnila.
    <3 in veselja tudi v danšnji dan

    OdgovoriIzbriši