nedelja, 27. julij 2014

Ko to poletje...

Ni ravno tisto...
kar smo bili dosedaj navajeni
kaj šele tisto...
kar bi si želeli

Saj je vsakodnevno za to obdobje 
pa le vseeno preveč tekočine izpod neba
in bi toplo sonce
še kako prišlo prav tudi za vse rastline
ki ga za svoje dozoretje
še kako potrebujejo
Sicer pa...
Najsrečenjši niso tisti,
ki imajo vse tisto kar je najboljše;
ampak tisti,
ki najboljše izkoristijo tisto kar imajo


14 komentarjev:

  1. Danes dne v nedeljo, 27.julija 2014 ob 10. uri sem se odpravil v Voličino k maši. Danes je namreč Krištofova nedelja in danes po maši je naš domači duhovnik blagoslovil avtomobile na parkirnem prostoru pred cerkvijo.
    Torej s tem nam je želel tudi vso srečo v prometu in da ne bi nihče od nas bil kdaj žrtev kakšne prometne nesreče na naših cestah.
    Pred mašo tam nekje ob 7. uri zjutraj pa sem se odpravil tudi v gozd po gobe. Vem da je danes mlaj oziroma mlada Luna pa gobe ravno ne rade rastejo. Pa sem kljub temu našel še 2 jurčka in 1 polstenko. En jurček je bil kar precej velik, drugi pa bolj majhen. Te tri gobe sem odnesel domov in jih spravil v hladilnik ter se odpravil k maši.
    Po maši, ko sem prišel domov pa sem te 3 gobe naredil tudi za kosilo. En jurček je bil kar precej velik, zato je prišlo teh praženih gob z jajci še kar veliko. Najboljše pa so mi pražene gobe z jajci, zraven pa če še ješ kak narezan zrel paradižnik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ojojojoj... kakšne lušte si mi zdaj naredil s temi gobami...
      še dobro, da jih nimam doma
      sicer pa...
      jaz sem pa take sorte nabiralec gob, da se meni očitno pa vse gobe kar skrijejo
      no, kakšne lisičke še uspem najti, ker so pač bolj žive barve
      druge pa raje na druge počakajo

      Izbriši
  2. Ljuba Malayka,
    tudi jaz ti moram komentar pisati znova.
    Kot veš, imam svoj novejši računalnik pošlihtan,
    imamo na novo pošlihtane povezave na internet, pa sem se morala vseeno naučiti finte ob ponovnem vklopu računalnika. Recimo včeraj po nevihti...
    Moram po večkrat uporabiti ukaz ponovni zagon...
    Sicer pa po stari navadi ne vem, kje se me glava drži
    od vseh skrbi in opravil, ki jih moram udejaniti.
    Življenje med skrbjo za mojo mamo, saj veš za njeno
    mentalno stanje in med mojim Sorgenkind-om, ki je večinoma še edini gost v hotelu Mama.
    Dišeči dih cvetočih rožic na tvoj breg, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je včeraj res moralo biti kar hudo tukaj...
      saj smo ob prihodu domov bili brez elektrike, ker je fit ven vrglo
      midva pa sva največje neurje doživela ravno na poti iz Šentilja proti mestu
      skrb za mamo in tvojega sina pa...
      je ravno tisto, čemur jaz pravim, da si (tudi ti) kot v nekem sendviču - med dvema generacijama
      in samo skrbi
      pa saj bo...
      lep večerni pozdrav pa mirno mirno noč

      Izbriši
  3. Tudi jaz ti moram komentar ponovno pisati.
    In pri prejšnjem ponovnem komentarju sem ti pozabila napisati, da ti pišem komentar glede na tvoj komentar Ančici - Ančiki na Turdusovem blogu...
    Ker so me danes na poti iz trgovine in obveznem prvem obisku pri moji mami pozdravljali kosi, smo vedno miselno povezani s Kosekoma, povezanosti kljub občasnim razhajanjem... Še pesem kosekov na tvoj breg, R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf... bom res morala poiskati neko možnost, da se to nekako popravi...
      ja meni je pa ravno to najlepše...
      da četudi si v čem drugačnega mnenja
      še vedno ostane spoštovanje
      pesem kosekov pa je meni prav lepa
      kot del glasbe iz Carmen
      lp

      Izbriši
  4. Tetica, saj vedno pravim, da si moja modra tetica. Drži do zadnje pike, kar si napisala.
    Celo 2x, ker moram vedno ponavljati komentar, haha. Ampak jaz sem brihtna buča, pa ga kar skopiram.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja veš...
      to pa je zato, ker pravijo, da pametni pišejo...
      jaz pa sem že od nekdaj rada - prepisovala
      ;-)

      Izbriši
  5. he, he, he...
    zdaj se pa moram smejati...
    saj sem komaj brala darkov komentar...
    pa mi je kar samo od sebe pokazalo, da naj vnesem svoj komentar
    ja ta mašinca pa res nekaj hudo hudo po svoje skače

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekateri ljudje si tehnike z računalniki ne znajo razlagati, ko pa se računalniku zmeša pa tudi ne.

      Izbriši
    2. he, he, he...
      saj sem tudi jaz ena izmed teh/takih nekaterih
      ;-)

      Izbriši
  6. kaj naj rečem - to poletje je meni pisano na kožo. in kot Darko, hodim po gobe in užijem vsak naliv, ki je namenjen tudi našim krajem. kšna rastlinca se tudi meni na vrtu pritožuje ampak marele nad njo še ne držim. :-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. še kako sem vesela Zate!
      no, pa saj sem tega, da ne rabim ravno vsaki dan s kanglo okrog skakat, jaz tudi vesela
      tiste manj pijansko nadarjene rože sem pa kar v bajto znosila
      ;-)

      Izbriši
  7. Še malo pa bo minilo 1 leto, odkar je nastopil 5.avgust 2013.
    Datum ponedeljek, 5.avgust 2013 je dejansko mišljen Venerin fibonacijev dan, saj se v tem datumu pojavijo ta tri števila in sicer 5, 8 in 13. Ta tri števila so fibonacijeva in hkrati tudi Venerina števila.
    V osmih zemeljskih letih Venera glede na Zemljo 5 krat obkroži Sonce ter glede na zvezde kar 13 krat.
    Fibonacijevo zaporedje sledi takole: 1, 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987 itd...
    Če slučajno 987 delimo z številom 610 dobimo 1,618 kar je dejansko zlati rez. Tem višje ko imamo fibonacijevo število in to število delimo s predhodnim fibonacijevim številom tem bližje smo zlatemu rezu.

    Torej časovna razlika med Venerinim tranzitom dne 6.junija 2012 in Venerinim fibonacijevim dnem dne 5.avgusta 2013 je točno 425 dni.

    Naslednji fibonacijev datum bo seveda, če obrnemo dan in mesec bo petek, 13.avgust 2021 in ta datum bo še kako zelo aktualen v Severni Ameriki.

    Naslednji fibonacijev datum z normalnim zaporednim datumom pa bo nedelja, 1.januar 2102.

    Naslednji Venerin fibonacijev datum pa bo sobota, 5.avgust 2113.

    OdgovoriIzbriši