nedelja, 17. november 2013

Teden, ki je minil...

Mi je prinesel zopet obilo novega...

Če se samo spomnim...

kosila na "vikendu" s tamladima
na tako prečudovito sončno Martinovo nedeljo
z Martinom in njegovo mamo gosko za mizo namesto na mizi
in sladkim rdečim zeljem brez mlincev
pa Protnerjevo zlato kapljico v kozarcu
.
.
kako je potem naslednji dan
pa megla podala roko mraku
da sta potem lahko skupaj odšla v večer
in so moji koraki tako odmevali po mokri travi
da so tri bele ritke odskakljale v bližnji gozd
.
.
pa vso improviziranje
da sem možu uspela speči njemu tako ljubo stvarco
jabolčni štrudl
.
.
in še zadnja dela na vrtu
ko sem golo zemljo prekrila s kompostom in listjem
da bodo živalce v njej lahko bolj na toplem
.
.
in spoznanje, da/kakšna je kriza takrat
ko ti začne manjkati prav tisto
kar ti je nekoč šlo na živce
.
.
in predvidevam da tokrat pa zares
tazadnja košnja okrog vrta
medtem ko mi je mož pekel kostanje
.
.
pa jutranji pogled dol po dolini
ko se meglice spravijo v kotanje
in imam občutek da sem nad oblaki
.
.
In, ja, 
kako drugače bi zgledali ti moji zapisi
če bi imela računalnik tudi na Zraku
kjer se vsak dan zgodi toliko zanimivega in lepega
in bi stvari bile še sveže

aha, pa še to...
pesem, ki me že nekaj časa tako navdušuje
da noge in vse kar je nad njimi
kar same zapadejo v ples

4 komentarji:

  1. ooo! koliko tega! vsem se ustavlja, pri tebi se pa bere, kakor da se vse začenja!
    saj res ... kaj bi šele bilo, da imaš tam računalo ...

    p.s.
    caro emerald ti ukradem za mojo večerno, pred spanjem, na blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja...
      saj je vedno vsak konec istočasno tudi nov začetek
      p.s.
      night like this pa si le vzemi...
      zase/za vaju
      ;-)

      Izbriši
  2. Hej tetica, res te dolgo ni bilo, ampak saj si pa zato v tem času tudi dosti opravila.
    No - mlince bi jaz vseeno pogrešala - muziko bi pa morala prit poslušat že zjutraj, pa ne bi potem dopoldan mačkotu tako rogovilila, haha. No, saj bolj živahno bi bilo slišati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, sem bila jaz pridna...
      pa je bil moj ribak še bolj priden (mislim - več ima pokazati)...
      ampak... ko si na stara leta uresničuješ sanje, ki jih nekoč niti sanjati nisi upal...
      je pa to vredno dela
      na glasbo pa le pridi... saj je tudi zasedanje hišnega sveta ob pravi glasbeni spremljavi lahko prijetnejše
      ;-)

      Izbriši