ponedeljek, 18. november 2013

T. Pavček: Vrtiljak...

Vse močneje, vse hitreje
krog na krog brzi,
stari zvočnik pa se smeje:
Darko se boji!

Ne boji se, ne plaši se
zajček psa ne konjskih nog
in ne slona, ki podi se
za medvedom naokrog.

Slon medveda, medved konja,
konjič zajčka, zajček psa,
to je zmeda, to je gonja
naokoli sem in tja,
da nikoli še tegá!

Vse močneje, vse hitreje
krog na krog brzi,
stari zvočnik pa se smeje:
Darku v glavi se vrti!

Hja...
Šment pa tak...
da/saj so tudi mene posadili na en tak vrtiljak

12 komentarjev:

  1. Venerin tranzit dne 6.junija 2012 je bil najpomembnejši astronomski dogodek leta 2012. Najpomembnejši astronomski dogodek v tem letu 2013 pa bo komet ISON, ki bo v kratkem viden na našem nebu. Čeprav bo komet sedaj bolj šibkejši kot so napovedovali v začetku letošnjega leta.
    Dne v petek, 29.novembra 2013 bo s prostim očesom viden celo podnevi. Navidezno bo zelo blizu Sonca in sicer le 2 kotni stopinji. Magnituda kometa bo tega dne - 2,2 magnitude. Komet bo tega dne le 2 milijona km oddaljen od Sonca, zato nekateri napovedujejo, da ga bo morda prav tega dne Sončeva gravitacija potegnila k sebi in bo morda treščil prav na Sončevo površino.
    V kolikor bo v petek, 29.novembra jasno nebo bo ta komet ISON možno videti tudi s prostim očesom tudi podnevi toda žal navidezno le v neposredni bližini Sonca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. waw...
      zanimivo, ni kaj...
      no, bi pa jaz neglede na komet pa še mela Sonca
      dežja mi je že malo dosti

      Izbriši
    2. Gdo se hoče ljubckati

      Izbriši
    3. Sjdjdnfncnncksynnxnfmsm djf..s..s.c..v.d.d.g.f.f.g.v.g.f.f.nylmsmskdmfnfhcn

      Izbriši
  2. Ha tetica, od vsega tega vrtenja se nam kar vsem v glavi vrti.
    Lep pozdrav na Štajersko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa bi rekla, da vseeno nekaterim bolj močno kot drugim
      ;-)

      Izbriši
  3. ta pesem od Pavčka mi je bila vedno zelo pri srcu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi meni, tudi meni...
      no, da pa bo kdaj še tako aktualna...
      pa si še avtor verjetno ni mislil

      Izbriši
  4. Tudi planeti plešejo okoli Sonca, torej imamo nebesni ples.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, pa moj mož okrog mene...
      ko bi rad kaj mel od mene
      kakšen ples je pa to
      ;-)

      Izbriši
  5. pokorno javljam: šmorn POJEDEN.
    hvala!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, slatko...
      torej ste preživeli
      da se od laufanja z žličko v roki ni komu še kje zvrtelo
      ;-)

      Izbriši