nedelja, 24. november 2013

Blind date...

No, roko na srce...
jaz sem randevujko predtem videla že na slikah
in tako meni to res ni bila več tako hudo nepoznana oseba...

pa vendar...

no, pa saj so tudi izkušnje že  pokazale...
da biti simpatičen na sliki avtomatično ne pomeni
pa si biti simpatičen tudi v naturi.

In tako se je v petek zgodil
ta najin prvi
prvič 

Pa sta se najprej pozdravila najina dežnika
potem pa še medve...
pa je kavico zamenjal sok s smetano...
pa so besede začele preskakovati mizo...
pa je čas pobegnil...
In sta na sceno stopila oba najina moška.

aha...
pa še deževati je medtem nehalo...

in ja...
tokrat pa se je simpatičnost s slike
pa zame še postopnjevala

tak da...










8 komentarjev:

  1. aneda, kako! le enako, enako lahko spišem ob vsak odstavek.
    zadnjič sem srečala hec, vprašanje, na eni od internetnih strani, ki se je glasilo: "ali verjameš v življenje izven interneta?".
    no, moj odgovor se ve.
    hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš...
      tudi meni se je "internetno" Življenje kar nekaj časa dopolnjevalo z RL-jem...
      in...
      zato pa so moje reakcije ob določenih dogodkih na blogih tudi bile takšne kot so bile...
      saj sem še vedno mnenja, da je človek eno/enak - neglede na to ali je to RL ali pa "samo" internet
      tudi tebi hvala za vso prijetnost

      Izbriši
    2. res je. takšen si, kot si. v objavah na blogih, v komentarjih ali pa v resničnem pogovoru.
      tudi jaz tako mislim.
      prijetnost je le bila prekratka.

      Izbriši
    3. me veseli, da sva glede neigranja za računalnikom enakega mnenja
      no, prekratkost se pa itak da ponoviti in tudi podaljšati
      ;-)

      Izbriši
  2. Tetica, čisto navdušena nad uspešnim srečanjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Komet ISON - petek, 29.november 2013 - še natanko 4 dni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf... in že sem spet zamudila
      no, bom pa tretjega probala kaj videti

      Izbriši