nedelja, 8. september 2013

Pa sem jih dobila po buči...

Ja, saj vem...
da sem si čisto sama kriva za to
kaj pa sem lezla tja kjer ne bi bilo treba
oz.
kaj pa sem tiščala glavo tja kamor je ne bi bilo treba

ampak...

Če pa nisem mogla da ne bi!

Ko pa so nesramnice tako zapeljivo gledale name
in to tako zviška

In res nisem mogla da jih ne bi malo spajtlala

Hja...
potem pa so začele 
zrele kot pač so že bile
treskati po moji buči.
Sorta 'Čačanska rodna'

6 komentarjev:

  1. mislim si takole, ker upam, da pri tem ni bilo večjih poškodb: morda so padale v knedlne. tam so najboljše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, tokrat me je moja trda buča rešla bušk...
      v knedlih so se pa tudi znašle
      in zdaj globoko zamrznjene čakajo na svoj čas
      ;-)

      Izbriši
  2. Tetica, pa zakaj nisi raje ust odpla in jih polovola, pa pojedla - peške pa ven pljunila. Smo pa tudi pri nas danes obrali (no mačko jo je) našo novo slivo, ki je prvič rodila - in to celih devet sliv, hahaha. Ampak dobre so pa bile - jamiiii.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he...
      ni šlo...
      saj so izkoristile tisti dve minuti in pol kar sem imela usta zaprta
      in še to zaradi tega, ker je ena že bila v direktni obdelavi
      ;-)
      no, poznam pa tudi jaz to uživanje ob preštevanju letošnjega pridelka...
      saj sem češnje na dveh češnjah lahko preštevala...
      petim jakobšnicam je letos uspelo dozoreti
      pa ena marelica na marelici je tudi bila super
      dva carjeviča še sicer čakata na obiranje
      edino breskev je letos bilo malo večje število
      no, za tistih dvajset grozdekov na enem trsu pa bom itak lahko že kar trgatev zrihtala
      ;-)))))))))))))))

      Izbriši
  3. A slive si rabutala ;)))

    Sama jih dobivam po glavi na kašči, od tramov, ki se prenizko plazijo čez podstreho. Ja, marsikateri rog mi tako zraste ;)))

    :-))) Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf...
      to pa je tatrda metoda pridobivanja rogov
      no, te pa je že res bolje biti kozorog...
      ko so nam rogi bili že kar ob rojstvu podarjeni
      ;-)
      lp

      Izbriši