ponedeljek, 2. september 2013

Ta blogec in klepetanje na njem...

Sem najprej že nekaj spisala kot odgovor Lei...
pa sem videla, 
da se je moj odgovor taaakooo razvlekel,
da je kar poklical po samostojnem zapisu.

In zato o tem zdaj tukajle.

Lea se je tam sicer opravičila
za to, da se je pogovarjala mimo mene...
no,
mene pa je prav s tem še kako razveselila

Saj sem sama še kako vesela,
ko vidim
ko/da se moji "gostje" 
tudi med seboj pogovarjate

Da si tudi mimo mene poveste to 
kar vam leži na srcu ali pa jeziku
Kajti to pogovarjanje tukaj
je meni enako kot takrat,
ko se kje zberemo
in se tudi razvije pogovor med samimi obiskovalci...

Torej...

Le mirno klepetajte tudi meseboj


11 komentarjev:

  1. Hej, hej... sicer nimam pojma za kaj gre ^^, sem pa vesela, da sem te ujela še pred odhodom na lepše. Prav lep pozdrav od ene štajerske dekline, ki se tudi pripravlja na pot ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ježešnadino...
      glej ti njo - izgubljen(k)o
      no, mi pa s potjo še malo počakamo
      zdaj smo samo na Zraku malo več
      ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Izbriši
  2. mah je pa vesela, da si prišla spet malo naokoli. pogrešala sem te.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooooooooooo.......
      no, pa saj se bodo tudi ti časi spet spreobrnili...
      spremebe so itak edina stalnica v naših Življenjih
      ;-)

      Izbriši
  3. Veš tetica, saj je luštno klepetat vsevprek, ampak kadar tebe ni, pa vseeno "taglavna" manjka.
    A na dopust spet greš? Lepo ga preživi in ne dovoli, da te spet kaj "šausne" v hrbtu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. še ne, še ne...
      samo na novi lokaciji smo več
      no to z mojim puklom pa se itak nikoli ne ve...
      nepredvidljivo ko aprilsko vreme
      ampak se pa tudi takrat ne dam
      ;-)

      Izbriši
  4. Vesela sem, da je tako, tetka, se pa pridružujem Klotildi. Lepo je, ko te najdem doma.;-)

    Dopust, pa lepo preživi in uživaj na kvadrat :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, hvala...
      samo predtem se bom še kaj javila
      saj termin še ni čisto tukaj
      ;-)

      Izbriši
    2. Kot vidiš, sem prišla mimo :)
      in pri meni sem tudi bila :)

      Lp, Lea

      Izbriši
  5. Oj, prišla sem te objet - in prav tako vse tiste, ki so za to.
    Vse pozdravljam!

    In še najin LILA <3

    OdgovoriIzbriši