ponedeljek, 9. september 2013

In zopet mi je padla pod roke...

Ja, je res prav zanimivo kolikokrat sva se v vseh teh letih
od kar jo imam doma,
že gledali...
in kolikokrat sem že brskala po njej
pri tem pa vsakič odkrila kaj novega.

In to prav tisto nekaj
kar sem prav tisti trenutek potrebovala...


Poiščemo si tolažbo, poiščemo
si omamo, naučimo se spretnosti
in umetelnosti, s katerimi se
varamo. Toda najpomembnejšega,
poti vseh poti, ne najdemo.
Hermann Hesse, Siddhatha


16 komentarjev:

  1. Tetica, pametne knjige je vsekakor treba brati večkrat. Šele potem ti lahko tudi zbistrijo vse tisto, kar je v njih povedano. In - ko jo odpreš - res dobiš odgovor prav na tisto vprašanje, ki se ti v nekem trenutku "valja po glavi".
    Hesse je pa car.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, imaš res prav
      no, meni pa Egli-jeva LOL2A da dostikrat prav tisto kar tisti trenutek potrebujem
      lp

      Izbriši
  2. ravno to, o čemer pišeš, se mi kar naprej dogaja. leta in leta. včasih že posumim, če se z mano kdo poigrava. seveda se, kako da ne.
    in KRASEN citat Veličine!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je to/tako poigravanje nekoga z nami res zanimivo...
      no, ne vem pa, če bi še vedno bilo, ko bi kaj več o z/vedeli

      Izbriši
  3. Spet so pričele rasti gobe in sicer predvsem borov glivec. Naslednji teden bo spet več gob v gozdu saj bo dne 19.septembra polna Luna poleg tega pa bo v torek pri nas deževalo. To bo sicer modra Luna saj bo to 4. poletna polna Luna. Sedaj 19.septembra bo sicer nekoliko manj gob v gozdu kot dne 19.oktobra, ko bo nastopila gobova polna Luna saj bo takrat 1. jesenska polna Luna. Takrat bo višek gobarske sezone.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej, fino... torej imam še tudi jaz šanso, da najdem letos kakšno gobo
      ;-)

      Izbriši
  4. Tudi jaz marsikatero večkrat vzamem v roke in vedno najdem tisto ta pravo.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ful vesela zate
      no, pa saj jaz tudi kuharsko knjigo kar dostikrat ponovno "obiščem"...
      ;-)
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  7. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Danes je modra Luna to je 4. poletna polna Luna. Zdi se mi, da je res danes Luna vsaj malo modre barve.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš... jaz pa sem jo tokrat opazovala na Krku
      pa še poslikala sem jo za spomin
      ;-)

      Izbriši
  9. Oj tetica, sem hotela že vprašat, če si kar na morju ostala. A pod modro luno si se sončila?
    Dobrodošla nazaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he,...
      ne, ne, nisem...
      saj me je totiland poklical nazaj v svoj raj
      ;-)
      in - hvala za dobrodošlico
      lp

      Izbriši
  10. Dne 19.septembra 2013 se mi je polna Luna zdela res nenavadne barve. Namreč zvečer okoli 22.ure, ko je bilo delno jasno nebo so namreč polno Luno tu in tam zakrivali oblaki. Ko je oblak za nekaj minut zakril Luno je bil oblak videti nenavadno temno modre barve in če je bil oblak bolj tanek se je Luna videla skozi oblak. Luna je bila videti resnično vsaj malo modre barve kajti 19.septembra je bila modra Luna.

    OdgovoriIzbriši