ponedeljek, 23. september 2013

Evo mene...

In že sem spet nazaj.


Ja...
To letošnje morjevanje je bilo pa res polno vsega...

Mokrega od kapljic iz vode in izpod neba
sladkega od pecivčkov, figic, grozdja
delovnega tako na vrtu kot tudi v vodi

družabnega v soliranju, duetu ali grupi
osvetljenega od toplega sonca in tudi polne lune
uživaškega od jutra do večera

Skratka...

Teh deset dni je minilo kot bi pihnil

Spomin na to pa bo ostal
vsaj do naslednjič, ko ga bom zamenjala z novimi doživetji



9 komentarjev:

  1. Vou tetica, fajn zate, meni pa sline dol tečejo. Seveda predvsem zaradi morja in modre lune, hehe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja...
      no, kaj pa, če bi pa ti zdaj tvojega mačkota povabila na morje, ko je ja končal svoj šiht na šobcu...
      saj je še vedno dovolj toplo
      ;-)

      Izbriši
  2. tvojih deset dni kot bi pihnil, ja.
    mi smo pa tu čakali ... :-))))
    veselavesela, da ti je bilo Lepo!

    p.s.
    morjevanje :-)))))

    p.s.1
    da da, bliža se selitev našega študenta
    v toti tvoj kraj, to bo še heca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooo.............
      torej bo kakšna kavica lahko skuhana tudi s štajersko vodo
      samo napovedati se je prej dobro
      ;-))))))))))))))))))

      Izbriši
    2. ja, bom delala na tem, obljubim. hvala ti.

      Izbriši
  3. Pred nami je že mesec oktober, ko doseže trgatev svoj vrhunec. Luna že jemlje dol, mi pa si bomo sedaj ogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene v mesecu oktobru.

    LUNINE MENE ZA OKTOBER 2013

    ZADNJI SRPEC bo 1.oktobra ob 6.46
    MLAJ bo 5.oktobra ob 1.34
    PRVI SRPEC bo 8.oktobra ob 14.04
    PRVI KRAJEC bo 12.oktobra ob 0.02
    PRVI IZBOČEC bo 15.oktobra ob 10.29
    ŠČIP bo 19.oktobra ob 0.38 - POLSENČNI LUNIN MRK
    ZADNJI IZBOČEC bo 22.oktobra ob 21.53
    ZADNJI KRAJEC bo 27.oktobra 0.40
    ZADNJI SRPEC bo 30.oktobra ob 23.52.

    V noči iz 18. na 19.oktober bo nastopil POLSENČNI LUNIN MRK, ki bo dokaj izrazit in bo viden iz Evrope, Afrike, zahodne Azije ter iz vzhodnega dela Severne in Južne Amerike. Pri nas bo mrk viden.
    Začetek polsenčnega mrka bo ob 22.51.
    Vrhunec polsenčnega mrka bo ob 0.50.
    Konec polsenčnega mrka pa bo ob 2.50.
    Ob vrhuncu polsenčnega mrka ob 0.50 dne 19.oktobra bo v Zemljino polsenco zašlo največ 76 odstotkov Luninega navideznega premera.

    OdgovoriIzbriši
  4. Včeraj sem bila v Portorožu (šli smo po otroka) in kljub dežju sem si tako želela iti plavat. Ampak, žal, zelo se je mudilo ...
    Še zdaj čutim tisto, ko bi šla do morja in se oblečena vrgla vanj!

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je res zanimivo, kakšno privlačnost zna imeti morska voda...
      no, pa saj se boš lahko še kdaj drugič zapodila med morske valove...
      če ne letos, pa pač drugo leto
      ko pa čas itak tako hiiitrooo mine
      ;-)
      LILA

      Izbriši