četrtek, 19. januar 2012

Življenje sredi Življenja...

Življenje je tako kratko-
uživaj ga na polno.
Človek tam sreča tudi najbolj čudovite Ljudi.
Življenje je lepo... ker ga živiš!

12 komentarjev:

  1. leta življenja so kakor blisk strele na nebu in kakor hudournik s strme gore odhrumijo mimo nas. za hip zastanemo, toliko, da se srečamo, spoznamo, vzljubimo, da drug z drugim delimo usodo. to je dragocen, a minljiv trenutek. to je kakor droben pripetljaj v večnosti. če si usodo delimo s skrbjo, lahkega srca in ljubeče, bomo drug drugega obdarili z izobiljem in radostjo. in tedaj bo ta trenutek vreden življenja.
    /D.Chapra/

    OdgovoriIzbriši
  2. mah... hvaležna
    Imej srce, ki pleše in poje, sledi sanjam, ki so samo tvoje.
    Z vami so pravljico delile, čudežne misli in napoje odkrile, Dobre vile uresničujejo sanje, zato verjami vanje! (Mima-Živi sanje)

    OdgovoriIzbriši
  3. zgoraj je priimek napačno napisan, pravilno je Chopra, se opravičujem.
    to je ta gospod:
    http://www.facebook.com/pages/Deepak-Chopra/105550789479421

    OdgovoriIzbriši
  4. mah... hvala za popravek... ja, tega gospoda sem pa tudi jaz že srečala... saj že kar nekaj časa počiva na eni izmed naših polic
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Življenje je lepo ... ko ga živimo ... ko gremo na globoko!

    OdgovoriIzbriši
  6. ančika... oja, saj se prav v globinah skrivajo talepe in tatople stvari...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ena pesem pravi približno takole:

    Odrini na globoko,
    tam so školjke,
    odrini na globoko,
    tam odkril boš svoj zaklad ...

    papa

    OdgovoriIzbriši
  8. no, jaz pa sem nekoč znala tisto...
    čisto tiho na dnu morja, bela školjka ležala je. Ko v bližino sem nje prišla hitro se odmaknila je. Školjka povej mi kaj je s teboj, školjka odpri se nič se ne boj...
    sem jo iskala, pa je žal nisem uspela najti.
    pa kdaj drugič
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. ...biserov daj mi belih kot sneg

    do sem jo imam v spominu tudi jaz. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. o anonimni... kdorkoli že si... pozdravljen tukaj...
    ja, bi res bila vesela, če bi še lahko slišala to pesem
    v lep večer

    OdgovoriIzbriši
  11. hvala :)
    ...čisto tiho na dnu morja bela školjka ležala je, ko bližino sem nje prišla, hitro se umaknila je, mala bela školjka je to, vzela s sabo bi rada jo, a ševedno hodim za njo, čakam biserov dala bo, školjka povej mi kaj je s teboj, školjka odpri se nič se ne boj biserov daj mi belih kot cvet, školjka se dalje umika v svet,..... če še malo pobrskam po spominu. je že kar daleč..ko mi jo je na morju pel oče :)

    OdgovoriIzbriši