sobota, 28. januar 2012

Za moške pravijo...

...da so kot romani,
na kratko in hitro prebrani.
...da so kot mesec maj kadar snubijo,
a december v zakonu.

...da večina moških zahteva od svojih žena vrline,
ki se jih sami ne drže.
...da, ko neki moški misli, da je osvajalec,
potem je temu najpogosteje povod to,
da se giblje tam, kjer ni odpora.

9 komentarjev:

  1. tu žal ne morem nič spisat, ker se z nobeno trditvijo ne strinjam.
    saj govorimo o Moških, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oj, ob zadnji slikci sem se spomnila na spodnice mojega sina, na njih piše: mladost na pohodu! Ej, a ni lušten napis! Mani je silno simpatičen!

    papa

    OdgovoriIzbriši
  4. mah... ja, o moških je bilo govora... če pa imaš ob sebi Moškega... potem pa mi je tvoja odločitev čisto jasna
    ;-)
    p.s. sem pa si dovolila "kopijo" komentarja zbrisati... in, ker je to bilo narejeno prvič, sem tako lahko videla, kako to sploh izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. ančika... pa je res, ja...
    no, meni so tudi takšne s slončki ali pa srčki simpatične... na mladih ritkah...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. aha, mi ga je podvojilo, pa ne vem zakaj, nekaj sem zaštrikala. tako da če se bo še kdaj dvojalo, ti kar, ti kar..

    OdgovoriIzbriši
  7. hja, mah... kaj pa, če je bil to pa kar odgovor na mnenje od Maurice Chevalierja, ki je povedal, da je bolje ljubiti dve ženski preveč kot pa eno premalo...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Seveda, lahka je udrihati čez moške, če ni nobenega zdraven!

    OdgovoriIzbriši
  9. možakar... e vidiš... tak pa ti je, ko mačka ni doma, miši šrajajo...
    sicer pa... a kaj mogoče ni res...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši