torek, 24. januar 2012

Diamant...briljant...


www.mind-invest.si/diamanti.html

6 komentarjev:

  1. Ej, tetka, a to je to!
    Torej biti briljanten res ni kar tako!

    Veš, kako je bil Mali ponosen, ko sem mu prebrala komentarje. A vseeno se mu potem ni dalo narediti naloge in je bilo potrebno kar nekaj teženja, da jo je končno naredil! :-))

    papa

    OdgovoriIzbriši
  2. hja, ančika... to pa ti je darilo od brihtnega otroka... preizkus tvojega potrpljenja in pogajalskih sposobnosti.
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. In potem postanem - briljantna mama! :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. ja, ančika... tudi tako...
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oj, lepo pozdravljena,

    mi je kar nerodno, da me ni bilo toliko časa pri tebi:)

    Vendar so dnevi postali tako čudni, imaj veliko premalo ur:)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  6. lea... le kaj ti je nerodno, da te ni bilo... ko pa sem jaz vesela, da si sedaj prišla
    no, zamudila pa tudi ničesar nisi... saj te je vse počakalo
    ;-)
    z lepimi pozdravi v lep večer

    OdgovoriIzbriši