sobota, 21. januar 2012

Svetovni dan objemanja...


Pred 20-timi leti v Ameriki
ga je Kevin Zaborney iznašel
da bi se naj vsi postiskali...

No, pa saj je jutri to še tudi dovoljeno...

http://www.youtube.com/watch?v=ilsG_gF7lm4

8 komentarjev:

  1. Jaz bom začel kar danes. Nič dobrega sluteča žrtev je za vogalom...

    OdgovoriIzbriši
  2. se mi je kar zdelo, ja.. da bo potrebno prinesti eno košaro, kjer jih bomo zbirali.
    uporaba pa, ko bo hudo, ali pa kar tako.

    OdgovoriIzbriši
  3. možakar... vesela tvoje odločitve... no, pa verjetno nisem niti edina
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. mah... imeti jih na zalogi... to sploh ni tako slaba stvar...
    pa na dobro obnavljanje zaloge
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem prišla ... a sem že zamudila? ;-)

    Objem

    OdgovoriIzbriši
  6. o ne, o ne, ančika... kaj takega človek itak nikoli ne more zamuditi...
    z ;-)objemom

    OdgovoriIzbriši
  7. ančika... vesela zate.
    sem pa danes opazovala ples kosa in kosovke... in kaj misliš, na koga sem se ob tem spomnila
    ;-)

    OdgovoriIzbriši