sobota, 1. november 2014

Prvega novembra...

Ja, je bil spet en tak lep sončen dan
prav prikladen za en tak lep prijeten sprehod

In med pogovorom s sopotnikom
polno spominjanja na pokojne


13 komentarjev:

  1. Danes dne v soboto, 1.novembra 2014 sem se odpravil na pokopališče v Jurovski dol. Ob 15. uri sem se odpravil na staro pokopališče, ki je takoj za cerkvijo in kjer sta pokopana moja stara starša katera sta umrla pred nekaj leti.
    Ob 16. uri pa sem se odpravil še na novo pokopališče in to novo pokopališče je približno 400 metrov južno od cerkve v Jurovskem dolu. Na tem novem pokopališču je pokopan moj stric, ki je umrl letos 28.junija za srčno kapjo star komaj 65 let.
    Zapustil sem to novo pokopališče in se še z mojimi sorodniki odpravil za kakih 20 minut v gostilno Špindler v tem Jurovskem dolu na letošnji mošt in sladki jabolčni sok. Po tej gostilni pa še nas je teta povabila k sebi domov na Vardo na kurjo obaro z žličniki.

    Jutri v nedeljo, 2.novembra 2014 bo ob 10. uri v cerkvi v Jurovskem dolu tudi maša za mojega strica Ludvika Senekovič (1949 - 2014), ki je umrl letos 28.junija za srčno kapjo star komaj 65 let.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vstopili smo v mesec november, danes smo se odpravili na grobove saj je 1.november, jaz sem se odpravil na pokopališče v Jurovski dol. Dnevi so vedno hladnejši, pričela se je pojavljati celo slana. Sedaj pa si bomo pogledali kdaj bodo nastopile Lunine mene za letošnji december.

    LUNINE MENE ZA DECEMBER 2014

    PRVI IZBOČEC bo 2.decembra ob 22.36
    ŠČIP bo 6.decembra ob 13.27
    ZADNJI IZBOČEC bo 10.decembra ob 10.37
    ZADNJI KRAJEC bo 14.decembra ob 13.51
    ZADNJI SRPEC bo 18.decembra ob 13.25
    MLAJ bo 22.decembra ob 2.36
    PRVI SRPEC bo 25.decembra ob 10.08
    PRVI KRAJEC bo 28.decembra ob 19.31.

    Keltski solarni praznik JUL bo 21.decembra.

    Začetek zime bo 22.decembra ob 0.03. Tega dne bo dan najkrajši ter noč najdaljša. V Mariboru bo dolžina dneva 8 ur in 22 minut ter dolžina noči 15 ur in 38 minut.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja tetica, svoje najdražje lahko srečaš med sprehodom. No jaz sem včeraj našega dečka srečala med pestovanjem majhne zvezdice, ki že lepo zna reči petkrat neee, potem pa zaspančka. S pelci, ikebanami in morjem sveč pa naj na pokopališče hodijo tisti, ki se sicer čez leto na to sploh ne spomnijo. Tudi to ima nek smisel.

    OdgovoriIzbriši
  4. Danes dne v nedeljo, 2.novembra 2014 ob 10. uri sem se odpravil k maši v Voličino saj je potekala neposredno maša iz Voličine tudi po televiziji TV Slovenija 1. Kot sem videl so bili v cerkvi trije kamermani. V sredini med klopmi pa so imeli postavljen leseni oder in na njem je stal kamerman in je snemal pridigo duhovnika med mašo. Zunaj so še imeli večji tovornjak in v tem tovornjaku so imeli tudi agregat kateri je z močnejšim električnim tokom napajal njihove kamere v cerkvi in tudi bil zaslužen za prenos vse do Ljubljane.
    Jaz sem bil v cerkvi v Voličini na desni strani in sem sedel v čisto zadnji klopi na skrajni levi strani. Občasno je kamerman obrnil kamero tudi proti meni tako da sem verjetno nekajkrat bil tudi po televiziji.
    Maša se je pričela točno ob 10. uri in se je končala ob 10.55.
    Danes je bila ob 10. uri v Jurovskem dolu tudi maša za mojega pokojnega strica a sem se raje odpravil v Voličino saj me je seveda zanimalo to snemanje svete maše v Voličini neposredno po televizijskih zaslonih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upam, da ti je bila povšeči
      no, pa saj nekateri mašniki znajo to opraviti tudi dokaj svečano

      Izbriši
  5. Če si z mislimi z njimi so povsod :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, res je...
      in še vedno živi - v nas/našem spominu

      Izbriši
  6. vesela sem za tvoj takšen prvi november.
    zelo.

    OdgovoriIzbriši
  7. ZA RAKOM MI JE UMRL OČE

    Letos dne 13.oktobra 2015 sem izgubil očeta. Prehitro se je to zgodilo. Nismo pričakovali, da se nam bo zgodilo kaj takega. Tega dne mi je za hitrim in neusmiljenim rakom umrl moj oče. Vse skupaj pa se je pričelo takole:

    Dne v nedeljo, 26.julija 2015 sta bila moj oče in mama povabljena na žegnanje k Sveti Ani v Slovenskih goricah. Povabila ju je mamina sestra saj je v tem kraju tudi doma. Jaz pa sem se tega dne nisem odpravil na žegnanje na Sveto Ano ampak sem se odpravil k sveti maši v Voličino saj je bila tega dne sveta maša za pokojnega Aleksandra Sužnika. Po maši se spomnim, da sem si doma naredil kosilo. Ko pa sem se najedel sem potem to nedeljo popoldan postavil tudi mojega klopotca na drog saj se klopotci postavljajo vse od 25.julija dalje. Tega dne zvečer sta moj oče in mama prišla domov. Mama mu je dejala, da se jutri v ponedeljek zjutraj takoj odpraviš k zdravniku. Namreč na Sveti Ani je po koncu maše mamin brat povabil moja dva starša na kosilo v restavracijo Eder. Tam pa je med kosilom moj oče postal rumen v obraz, torej je dobil zlatenico. Mama in mamin brat sta mu dejala, da je postal nenavadno rumen v obraz in da mora čimprej k zdravniku. Potem še isti dan zvečer oče ni bil čisto nič rumen. Naslednji dan v ponedeljek, 27.julija 2015 pa je oče šel k zdravniku v Lenart, namreč ima svojo zdravnico Ljubojevičevo. Ljubojevičeva ga je takoj poslala v mariborsko bolnico. V bolnici je potem bil 3 tedne, le čez vikend je lahko prišel domov. V bolnici je dal skozi vse preiskave in okoli 10.avgusta 2015 so mu tudi uradno potrdili raka na žolčevodu ter jetrih. Dne 14.avgusta 2015 so ga poslali domov. Praktično je prišel domov umret. Domov je prišel z vrečko saj se mu je bilirubin razlil po celem telesu. Bilirubin mu je potem tekel v vrečko. Stanje se mu je potem iz dneva v dan vedno bolj slabšalo in slabšalo in že septembra je bil vsak dan rumen v obraz. Dne v nedeljo, 13.septembra 2015 je še zadnjič bil pri sveti maši v Voličini in tega dne je potem še zadnjič peljal svoj avto. Potem pa je bil vedno slabši, v cerkev ni mogel več in avta ni mogel več voziti. Kot sem opazil se mu je potem malce zdravstveno stanje izboljšalo v sredo, 7.oktobra 2015 saj je potem tega dne popoldan pomagal celo na roke likati koruzo v našem hlevu. Naslednji dan v četrtek, 8.oktobra zvečer je padel že v komo. Iz kome se je potem zbudil v soboto, 10.oktobra popoldan in iz svoje sobe pa do kuhinje naredil kar nekaj svojih korakov. Naslednji dan v nedeljo, 11.oktobra pa se iz kome ni več zbudil. Sicer so mu dne 6.oktobra odpovedale že ledvice, dne 8.oktobra pa še celo jetra. Kri se mu je pričela vse bolj zastrupljati, v telesu je vse bolj nastajal amonijak.
    Oče mi je potem za zmeraj zaspal v torek, 13.oktobra 2015 ob 0:05. Pogreb zanj pa je bil na pokopališču v Voličini v petek, 16.oktobra 2015 ob 14. uri. To pa je bila žara, ker sta si tako še najbolj želeli moji dve sestri. Sicer pa bi tudi to rad povedal, da sem sedaj oktobra hodil tudi obirati jabolka na eno sadjarsko kmetijo v Koreno. Ko je bil moj oče že v komi sem zelo težko obiral jabolka saj sem imel to misel na bližnjo očetovo smrt vedno pred očmi. Žal mi je oče prej umrl, ko smo dejansko končali z obiranjem jabolk ter v času očetove smrti nisem hodil obirati jabolk. V nedeljo, 1.novembra 2015 smo se potem ob 14. uri odpravili še na njegov grob na pokopališče v Voličino saj je bila na tem pokopališču sveta maša. Po sveti maši tam nekje ob 15:30 pa smo se odpravili še na pokopališče v Jurovski dol. Še letos aprila sva z mojim očetom naredila okoli 30 kubičnih metrov drv kar bomo imeli verjetno kar za 3 zime. Še letos julija je moj oče z vrtno kosilnico kosil po našem sadovnjaku. Nekaj je pokosil on, nekaj pa jaz. In res sedaj je pri nas zavladala praznina, ker nimam več očeta. Res je letošnje leto si bom zelo zapomnil, saj me je življenje postavilo res na zelo težke preizkušnje. In mojega očeta bomo vsi pogrešali.

    Franc Žerjav (5.avgust 1943 - 13.oktober 2015)

    OdgovoriIzbriši
  8. PRED OČETOVO SMRTJO SEM DOŽIVEL NENAVADNO ZNAMENJE

    Dne v petek, 16.oktobra 2015 smo pokopali mojega očeta. Kakih 5 ur pred očetovo smrtjo sem doživel nenavadno znamenje. Moj oče je letos konec julija zbolel za zelo nevarnim in hitrim rakom na žolčevodu in jetrih. Prav 26.julija letos je dobil močno zlatenico, bilirubin se mu je razlil po krvi. Vse pred tem datumom ni imel nobenih zdravstvenih težav. Seveda je bil sprejet v bolnišnico kjer je ostal kar 3 tedne. Stanje se mu je iz tedna v teden vedno slabšalo in slabšalo saj je rak šel svojo pot. Dne 8.oktobra je padel že v komo. Prav nenavadno znamenje pa sem doživel v ponedeljek, 12.oktobra 2015 okoli 19. ure zvečer. Z očetovim avtomobilom sem se peljal iz Korene v Jurovski dol k sorodnikom, da jim povem kako zelo je moj oče bolan in da je padel že v jetrno komo. Ravno ko sem se peljal z njegovim avtom pod gradom Hrastovec mi je kar naenkrat pričel delovati brisalec na zadnji šipi avtomobila. Nobenega gumba se nisem dotaknil toda brisalec na zadnji šipi mi je deloval vse do Jurovskega dola pa čeprav v tistem trenutku ni deževalo zato delovanje brisalca nikakor ne bi bilo potrebno. V tistem trenutku sem pomislil, to je znamenje da mi bo oče v kratkem umrl. Samo 5 ur kasneje v torek, 13.oktobra 2015 ob 0:05 pa mi je oče umrl za tem krutim neusmiljenim in hitrim rakom. Bil sem celo pri njegovi smrti. Zelo hudo mi je bilo videti in doživeti trpljenje in smrt svojega očeta. Pomislil sem na to znamenje katerega sem doživel le 5 ur pred njegovo smrtjo, saj sem se vendar peljal z očetovim avtom. Znamka očetovega avta pa je seveda rdeči Renault Clio.
    In še danes se sprašujem le kaj bi naj to pomenilo, je bil to res nek nenavadni cahn oziroma neko resnično nenavadno predsmrtno znamenje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sveta maša za mojega očeta bo v petek, 13.novembra 2015 ob 18. uri v cerkvi v Voličini saj bo tega dne minilo točno en mesec odkar mi je umrl oče.

    OdgovoriIzbriši
  10. Danes dne v četrtek, 13.oktobra 2016 mineva natanko eno leto odkar mi je za rakom umrl moj oče.
    Obletniška sveta maša za mojega očeta pa bo v nedeljo, 16.oktobra 2016 ob 10. uri v cerkvi v Voličini.

    OdgovoriIzbriši