torek, 11. november 2014

11.11 ob 11:11...

Pravijo, da se začne
 peti letni čas...
 
Ko je dovoljeno zganjati norčije in bedarije in še kaj...

Ja...
kaj se pa zgodi tistim,
ki pa to počno kar skozi celo leto...

Aha...
očitno je potemtakem to za njih pa dodatna šola za novo službo med/kot - poslanci.

5 komentarjev:

  1. Haha tetica, a tako to gre? Pa mam res dolgo lajtngo.

    OdgovoriIzbriši
  2. ne, ne, sploh ni to kaj povezano s tvojo lajtungo...
    samo jaz si drugače pač ne znam tega razlagati
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljuba Malayka,
    veseli me, da spet bolj pogosto pišeš ta svoj blog.
    Kamor včasih pokukam. Po intuiciji.
    Veš, da spremljam politiko v zame verodostojnih virih.
    To tvoje sporočilo - tragi-komično - je na žalost resnično.
    Toda ker resnica pride enkrat vedno na dan, so tudi te poplave spravile na površje marsikatero svinjarjo raznih Vlad RS zadnjih let...
    In tudi aktualna Vlada RS ni boljša. Dr. Miro Cerar je nesposoben, ker ima ob sebi NEsposobne politikante.
    Bojim se, da se ne bomo rešili do naslednjih predčasnih volitev!
    Samo upanje obstaja, da bo enkrat v prihodnosti bolje... Kdaj pa, pa še sam Bog ne ve...
    Četudi mi je telesno, fizično slabo, saj veš, moje trajne bolezni, moram spet v resnično življenje.
    Dih vrtničnih popkov in pozdrav vseh kužkov in kužik v moji soseščini, s katerimi sem se spoprijateljila. R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš...
      točno to je to - raznih vlad...
      saj se te naše vlade manjavajo kot po tekočem traku
      vedno je pa samo še slabše in slabše...
      tebi pa želim čimveč pozitivne energije za tvoje izpraznjene baterije
      pa na dobro prijateljevanje s kosmatinci in lp

      Izbriši
  4. .. in je na razpolago le ena minuta ...

    OdgovoriIzbriši