nedelja, 23. november 2014

Nedeljsko kosilo in F1...

Ker je to zadnja letošnja tekma
in je zato tudi tokrat še kako pomembno
da mož v prvi vrsti na svoji VIP tribuni
ne bi bil praznega želodca...

Je bilo pač dobro
kosilo skuhati malo hitreje.

Ker pa je dananšnji izbor pri zajtrku
bil naklonjen
kruhovim cmokom, svinjski pečenki in dušenemu rdečemu zelju...
Pač enostavno ni šlo
da bi po končanem pečenju pečenke
pečico pustila pa kar tako samo
da se ohladi.

In zato je še bila na vrsti moja nemarna žena:

1 koz. jogurta, 2 koz. ostre moke, malo soli, 1 pak. pec. prašek
1 koz. sladkorja, 1 vanili sladkor, 1/2 koz. belega olja
2 jajci (rumenjak + beljak) , naribana lupina 1 limone,
2 žlici ruma in po želji še 5 - 10 dkg rozin

Vse to sem zmešala, vlila v pekač
po vrhu naložila na krhlje narezana jabolka,
pa po njih potrosila še malo cimeta

in dala za 20 minut peči v (naprej segreto) pečico pri 190 stop.

In sedaj moj zadovoljni tester že lepo pridno in tiho sedi na svojem prostoru
v pričakovanju
da mogoče pa le rata Rosbergu,
da postane svetovni prvak.





10 komentarjev:

  1. Tetica, dobro si ga podprla za zadnjo dirko v sezoni. Bom tudi jaz navijala za njegovega Rosberga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za tvojo pomoč... samo kaj, ko so ga pa očitno njegovi mehaniki malo na cedilu pustili... no, pa saj je dečko še mlad, bo pa drugo leto

      Izbriši
  2. V četrtek, 20.novembra 2014 sem naredil spet en večji krog po Avstriji. Seveda sem šel po obratni poti kot letos dne 5.novembra. Tako sem šel iz Gornje Radgone v Podgrad, Lutverce, Segovce, Apače, Črnce, Žepovce, Žiberce, Drobtince, Stogovce, Podgorje, Vratjo vas in že sem bil v Cmureku, potem sem iz Cmureka nadaljeval pešpot po Avstriji in sicer sem šel iz Cmureka v Misselsdorf, Gosdorf, Diepersdorf, Fluttendorf, Weixelbaum, Unterpurkla, Halbenrain, Bad Radkersburg in že sem bil spet v Gornji Radgoni.
    Iz Gornje Radgone sem krenil ob 10. uri dopoldan in sem ob 12. uri že bil v Apačah, ob 15. uri sem že prišel v Cmurek. V Cmureku sem si kupil tudi sendvič in sem krenil iz Cmureka ob 16. uri, ob 20. uri sem že prišel v Bad Radkersburg in sem ob 20:30 že prišel nazaj v Gornjo Radgono.
    Iz Gornje Radgone pa do Cmureka po slovenski strani je 18 km ter iz Gornje Radgone pa do Cmureka po avstrijski strani je 22 km. Vsega skupaj sem prehodil vsaj 40 km.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej ti... tako kot sem že enkrat rekla - pa ti si pravi vandrovček...
      no, ker si tokrat šel v rikverc od zadnjič...
      si torej kečvordnav ;-)

      Izbriši
  3. EKLIPSNI REKORDI V 21. STOLETJU

    Odločil sem se, da bom sedaj malce predstavil te rekorde pri Sončevih in Luninih mrkih, ki se bodo zgodili v tem 21. stoletju.

    REKORDNI SONČEVI MRKI V 21. STOLETJU

    1.) Najdaljši kolobarjasti Sončev mrk je bil 15.januarja 2010. Dolg je bil 11 minut in 8 sekund.

    2.) Najkrajši kolobarjasti Sončev mrk bo 16.decembra 2085. Dolg bo le 19 sekund.

    3.) Najdaljši popolni Sončev mrk je bil 22.julija 2009. Dolg je bil 6 minut in 39 sekund.

    4.) Najkrajši popolni Sončev mrk bo 31.maja 2068. Dolg bo 1 minuto in 6 sekund.

    5.) Najdaljši hibridni Sončev mrk je bil 3.novembra 2013. Dolg je bil 1 minuto in 40 sekund.

    6.) Najkrajši hibridni Sončev mrk bo 6.decembra 2067. Dolg bo le 8 sekund.

    7.) Najmočnejši delni Sončev mrk bo 11.aprila 2051. Magnituda mrka bo 98,490 % Sončevega navideznega premera.

    8.) Najšibkejši delni Sončev mrk bo 24.oktobra 2098. Magnituda mrka bo le 0,562 % Sončevega navideznega premera.

    OdgovoriIzbriši
  4. REKORDNI LUNINI MRKI V 21. STOLETJU

    1.) Najdaljši popolni Lunin mrk bo 27.julija 2018. Dolg bo 1 uro 42 minut in 57 sekund.

    2.) Najkrajši popolni Lunin mrk bo 4.aprila 2015. Dolg bo le 4 minute in 43 sekund.

    3.) Najdaljši delni Lunin mrk bo 19.novembra 2021. Dolg bo 3 ure 28 minut 23 sekund.

    4.) Najkrajši delni Lunin mrk bo 13.februarja 2082. Dolg bo le 25 minut in 30 sekund.

    5.) Najmočnejši popolni Lunin mrk bo 26.junija 2029. Magnituda mrka bo 1,8436.

    6.) Najšibkejši popolni Lunin mrk bo 4.aprila 2015. Magnituda mrka bo le 1,0008.

    7.) Najmočnejši delni Lunin mrk bo 20.novembra 2086. Magnituda mrka bo 98,65 % Luninega navideznega premera.

    8.) Najšibkejši delni Lunin mrk bo 13.februarja 2082. Magnituda mrka bo le 1,34 % Luninega navideznega premera.

    9.) Najmočnejši polsenčni Lunin mrk bo 25.aprila 2070. Magnituda mrka bo 1,0515.

    10.) Najšibkejši polsenčni Lunin mrk bo 18.julija 2027. Magnituda mrka bo le 0,14 % Luninega navideznega premera.

    OdgovoriIzbriši
  5. hahaha tester, je napisala :-))) hvala za smeh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je danes pa bil še hujši tester...
      saj sem v ribjo rižoto tak za probo še dve figi not zrezala...
      in... je preživel
      ;-))))))))))))))))))))))

      Izbriši