sreda, 5. november 2014

Obisk pri Dolinškovih...

Hja...
Enostavno ne morem verjeti, da je leto spet naokrog
in tako kot že kar par let dosedaj
tudi letos ni šlo, 
da se ne bi oglasila v njihovi drevesnici.

SADJARSTVO DOLINŠEK
www.dolinsek.si

No, tokrat nakup res ni bil omembe vreden...
Je pa bilo spet vredno malo počakati...

saj sem se v tistem času lahko nagledala slik njihovih sadik
istočasno pa še naposlušala vseh nasvetov,
ki so jih dobili kupci pred menoj.

In, ja...
tudi to je tisto, kar njihovim rastlinam da še dodatno kvaliteto...

In kaj sva nakupila...
samo dve vrtnici vzpenjalki
in en grmiček črnega ribeza




 


8 komentarjev:

  1. Lepo tetica, ti bodo vrtnice naredile lepo fasado, ribez pa bo za sladkanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, upam, da bo ribez res dober...
    vrtnice pa bodo pri vhodu na loku
    saj mož ne dovoli nič takega, kar bi se dotikalo fasade
    no, pa saj ima prav
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. sin: ati, a je ta ribez črn?
    ati: ne sine, ta ribez je rdeč, samo je rumen, ker je še zelen.

    OdgovoriIzbriši
  4. V sredo, 5.novembra 2014 sem naredil spet en dolg pohod po Avstriji saj je pohodništvo seveda moj šport. Že zgodaj zjutraj sem se odprevil v Gornjo Radgono. Bilo je zelo toplo saj je pihal močan jugozahodnik. Svoje pohodništvo sem štartal prav Gornji Radgoni, šel sem v Avstrijo skozi Bad Radkersburg, Halbenrain, Unterpurkla, Weixelbaum, Fluttendorf, Diepersdorf, Gosdorf, Misselsdorf in Cmurek. Iz Cmureka sem svoj pohod nadaljeval po Sloveniji in sicer sem šel skozi Vratjo vas, Podgorje, Stogovce, Drobtince, Žiberce, Žepovce, Črnce, Apače, Segovce, Lutverce, Podgrad in že sem bil spet v Gornji Radgoni. Za ta krog sem potreboval 8 ur hoje ter sem prehodil skoraj za en maraton. Pot je bila dolga okoli 40 km. Samo od Bad Radkersburga pa do Cmureka je 21 km.
    Kakšen en kilometer za Halbenrainom sem naletel na zanimiv prizor. To je bilo takoj po 12. uri. Kakšen kilometer za Halbenrainom je na desni strani kapelica in na tej kapelici je narisan lik Device Marije, ki stoji na polmesecu oziroma na Luni. Na tej kapelici je bilo vse polno teh azijskih oziroma harlekinskih pikapolonic katere so množično hodile tudi po sliki Device Marije. Spomnil sem se, da se v nemščini pikapolonica reče marienkafer kar v dobesednem prevodu pomeni marijin hrošč. Poleg tega ima ta azijska pikapolonica pri glavi na vratu veliko črko M oziroma W kar bi dejansko lahko pomenilo kot M Marija. Na tej kapelici je bilo več kot tisoč teh azijskih pikapolonic katere so bile rumene, oranžne, rdeče in črne.

    Lahko rečem, da sem v sredo v pohodništvu premagal samega sebe saj sem prehodil skoraj za en maraton in sem prehodil okoli 40 km.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bravo!
      in čestitke za tako uspešen pohod
      no, midva z možem pa sva se že pozanimala za pohod po Keltski poti - od Šentilja do Mure...
      pa upam, da nama bo tokrat pa le uspelo ujeti predvideni termin
      narava pa - rože in živali - pa res znajo ustvariti čudežne stvari...
      in, če še vidiš povezavo in simboliko

      Izbriši
  5. Od Šentilja pa do Mure so le 4 kilometri pešpoti. Rad bi povedal tudi to, da sem v sredo iz Gornje Radgone štartal ob 10. uri dopoldan in sem ob 15. uri že bil v Cmureku. V Gornjo Radgono sem prišel približno zvečer ob 20. uri. Z vmesnimi postanki sem hodil vsaj 10 ur, brez vmesnih postankov pa vsaj 8 ur, saj sem si v Cmureku šel v trgovino še po sendvič. Pijače pa si nisem kupil saj sem na hrbtu imel nahrbtnik in sem v tem nahrbtniku imel 1,5 litra radenske katero sem na pohodu tudi pil.
    Sicer sem prehodil vsaj 40 km, verjetno pa vsega skupaj morda 41 km.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, vem, da do meje ni daleč...
      no, pa vseeno toliko daleč, da do tja še nisem uspela priti
      ;-)

      Izbriši