petek, 28. november 2014

Kako se časi spreminjajo...

Leta nazaj, ko sem si urejevala svoj prvi domek
sem knjige kupovala kar na metre...

Potem so sledili časi kupovanja
posamično predvsem pa glede na tematiko...

Danes sva jih z možem nakupila
pa kar na kilo.

 
In še obračun nakupa:
pribl. 11, 5 kg za prilbl. 27 evrčkov...
to pa je vsega skupaj 36 knjig z različnimi tematikami

Slabo vreme lahko mirno pride...

8 komentarjev:

  1. Ja, pa se časi res spreminjajo.
    No jaz knjig (skoraj) ne kupujem več, ker jih nimam več kam dat. Zdaj jih bom pričela prodajat - očitno na kile, haha.
    Aja, pa eDi nam spet take strela, da bomo očitno zdaj pa že res vsi ušli - po tvojih stopinjah. LP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej kloti... malo še počakaj, pa si pri tamladih izprosiš eno mesto za njih...
      tudi midvadva jih imava že kar nekaj deset kilogramov doma... pa bodo kar z nama počakale na najin konec bivanja tukaj
      po tem pa naj tamladi (ali pa kdo pač te to bo) z njimi naredijo kar hočejo ;-)
      no, kako pa je z e-dijem pa ne vem, ker še samo tak malo tu pa tam tja pokukam
      no, ovi odgovorni pa očitno že vedo zakaj to tako delajo
      tudi tebi en tak lepo lep pozdravek

      Izbriši
    2. Tetica, saj se hecam tisto s prodajo na kile. Res pa si zdaj knjige bolj sposojam, kot kupujem - saj v vremenu, ki ga trenutno premoremo, bi me bilo brez knjig konec. Prav trudim se, da malo bolj počasi berem - saj sem sposobna knjigo, ki me potegne (kot se popularno reče) dobesedno požret. Kako sui jih bodo pa potem tamladi razdelili, naj se pa kar med seboj domenijo.

      Izbriši
    3. uf... jaz pa se sploh več ne spomnim kdaj sem bila nazadnje v knjižnici...
      ja, pa saj je z drugimi stvarmi tudi tako - ko nas več ne bo, pa naj z njimi naredijo kar hočejo... me takrat pa res ne bo glava bolela
      ;-)

      Izbriši
  2. Imam tudi na desetine neprebranih knjig v svoji zabasani sobi. eDi pa so uničili, dobesedno edino invazija reklam.
    Ni objavljenih sporočil, ne gre komentirati.
    Edino premišljujem, da bi tudi prišla sem.
    Samo nimam časa se s tem ukvarjati.
    Ne z branjem knjig, ne z blogi.
    Samo e-mail ti bom še preposlala...
    Uživaj, kar rada počenjaš...
    Dah vrtnic na tvoj breg... R.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, renata... pa saj ko bo čas... si boš tudi za to vzela čas in boš videla, da bo...
      boš svojo sobo odbasala, pa eno knjigo vzela v roke in jo odložila šele ko jo boš do konca prebrala...
      pa hvala za te tvoje dobre želje...
      in naj se tudi tebi dnevi odvijajo v čimbolj dobrem in lepem
      murski pozdravček

      Izbriši
  3. prejšnji teden sem zaključila z "izdelavo" svoje knjižnice. v hiši sem pridobila en prostor in zdaj imam orng police in zloženo po tematiki in od - do vse knjige, ki so imele prej prostor povsod, kjer je bilo nekaj cm prostora. zelo sem vesela tega, uživam dobesedno. tako posvečenega prostora, razen moje delavnice, še ni bilo v hiši.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela zate!
      ker, četudi kdo tega ne pozna...
      imeti take posvečene prostor(čk)e samo zase...
      je res tista taprava hrana za Dušico
      in potem je tudi ostalo lažje
      pa na uživanje v uživanju ;-)

      Izbriši