ponedeljek, 3. november 2014

Pavčkova Pesem s prijaznim pozdravom...


Prijateljstvo se
prijateljev dotika
od mezinčka na nogi,
do besede z jezika.
Zato boža in brani
in nikoli ne pika.
S prsti počeše lase
nežneje od glavnika.
Pravo prijateljstvo
gore premika.
Ne more biti vprašaj,
je le klicaj ali pika.


Prijateljstvo se rodi,
se smeji in mežika
kot čudežno sonce
izpod dežnika.


Prijateljstvo je zato
najlepša oblika sveta,
ker jo naslika srce
in se dotika - vsega!


 
 
 

 
 

 
 

10 komentarjev:

  1. Beavo tetica, zares lepo Pavčkovo pesem si izbrala.
    LP, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš...
      sem jo dobila od osebe, ki mi je zelo, zelo draga...
      pa nisem mogla, da je ne bi tukaj ovekovečila
      lubezni in veselja
      p.s.
      samo oblika zapisa se je s kopiranjem malo spremenila

      Izbriši
  2. Danes sem si zaželel, da bi si pogledal na internetu posnetek včerajšnje nedeljske maše iz Voličine. Toda na portalu MMC za prenos maše je bil samo zvok in ni bilo slike. Poklical sem na telefon TV Slovenija (01) 475 21 11 in dejal, da bi rad gledal to mašo samo, da ni slike in da je samo zvok. Dejali so mi, da jim naj dam svoj e-mail in da mi bodo po e-mailu poslali originalni posnetek včerajšnje nedeljske maše iz Voličine. In sem jim povedal svoj e-mail in sem ga že prejel. Ogledal sem si posnetek včerajšnje nedeljske maše iz Voličine. V teh 55-ih minutah se me je dalo videti kar trikrat saj je kamerman kar nekajkrat obrnil kamero proti meni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, potem pa le daj to stvarco na Youtube...
      ;-)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. vesela tvojega obiska!
      pridem tudi jaz spet k tebi
      lp

      Izbriši
  4. Lepo je priti k tebi, taresna :)

    a velikokrat je potrebno komentiranje ponoviti, ker se ne prikaže.
    upam, da tokrat bo :)))

    lp,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš...
      da se vztrajnost vedno splača
      ;-)
      ja, tudi jaz sem vedno vesela, ko Tebe tukaj zagledam
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. hm...
      ko bi vedela kateri vitamin je s tem mišljen
      ;-)

      Izbriši