četrtek, 13. november 2014

Naš nadobudnež...

Teden je naokrog...
In zopet sem ga lahko videla in tudi cartala.

In, če to dete ni najlepše na svetu...

Ja, potem pa res ne vem,
kje so vsi tisti,
ki niso takšnega menja 
pa izgubili svoj okus.

  slika je z neta

In mi je danes njegova mamica povedala...

Kako in kaj vse 
ji je njen Sine povedal zadnjič
ko ga je malo samega pustila s svojim Atijem.

Cele pol ure je imela kaj poslušati...

4 komentarji:

  1. Haha babica, a da je najlepši? Ja , seveda je. Moji so tudi najlepši - vsi.

    OdgovoriIzbriši
  2. e vidiš - pač dober okus nas babic
    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. vidve :-)) dajta me no počakat še malo, ko bom še jaz stresala oboževanje najlepših otrok na svetu ...

    OdgovoriIzbriši
  4. hja veš... tudi jaz sem morala počakati celih deset let dalje od moje mame da sem se smela vpisati v ta klub...
    pa saj pride dan tudi zate
    ;-)

    OdgovoriIzbriši