ponedeljek, 10. november 2014

Če ne bi doživljala...

bi to tudi težko verjela.

Kajti...
tako kot meni zadnje čase minevajo ure...dnevi...tedni...
bi že skoraj lahko mirno rekla
da mi jih nekdo krade.






5 komentarjev:

  1. Haha tetica, meni pa še najbolj minevajo leta, kakšen deževen dan, da ne rečem teden se pa vleče kot jara kača. Bljak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš...
      meni pa tudi ob deževnanju zmanjkuje uric...
      no, sicer pa je pri nas še danes sijalo prečudovito sonce
      in tudi toplo je bilo fino fajn
      tak da...
      se jaz sploh nič ne švaram
      ;-)

      Izbriši
  2. ko najdeš kradljivca, ga povprašaj še, kje je porabil moj čas. lej - če ga je za lepó, okej. če pa ga je za bedarije, se mu odrečem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ga ne bi vseeno raje povabila recimo na kak kafe...
      pa mu obrazložila, da naj drugič pač vseeno raje drugače z njim ravna
      ker/saj je to le preveč dragocena stvar
      ;-)

      Izbriši
  3. If not now, when?
    Če ne zdaj, kdaj?

    OdgovoriIzbriši