ponedeljek, 19. avgust 2013

Abrahamovka...

Pa saj človek res ne more prav verjeti...

Da je za Njo že pol stoletja 
od kar je privekala na toti naš Svet

In v spomin na ta veseli dogodek
smo se ji nakezili pod oknom
(no sicer brez podoknice
saj bi se kaj hitro lahko zgodilo
da bi nam kdo od sosedov brez posluha za lepo petje in glasno bujenje
še kje kake policaje zaradi kaljenja nočnega miru na vrat nakopal)

Sicer pa...
a smo mi krivi če se je dečvica takrat odločila
in ob 00:15 na svet privekala...
zatorej pa smo morali to bujenje opraviti kar znotraj hiše.

In nam je uspelo!

Najprej je sicer mislila
da so otroci "izgubili kompas in pozabili na uro"
ker pa ruženje in smeh le ni polegel
pa je še vsa odeta v spanec
prikorakala po stopnicah iz zgornjega nadstropja.

Hja...
takrat pa je videla...
kar je videla

In ubrano zapeta
Vse najboljše za te...
ji je povedala
pravi vzrok za vso dogajanje. 

In ta dan se jepo tem  zajtrk začel s pokom šampanjca!


12 komentarjev:

  1. :-)))))) moj ati je znal abrahamovcem iz vasi pod oknom s harmoniko zašpilati kakšno partizansko :-))))

    lepo ste jo presenetili, všeč mi je to.
    čeprav ne vem komu, čestitaj ji še v mojem imenu.

    najbolj se spomnim, ko sem bila stara 30 let.
    še zdaj, če gledam nazaj, je to bil najhujši udarec, večijo kot ko sem bila 50.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. se boš smejala - bivši snahi!
      ker...
      dečvica sicer po zakonu ne spada več v našo družino
      pač pa - po srcu
      in njen novi izvoljenec tudi
      smo hecni, a ne
      ;-)
      mene so tudi za mojo tridesetko takrat v službi presenetili... in to življenjski sopotnik od sodelavke, ki je bil operni pevec
      ko mi je zapel napitnico iz Traviate, potem pa še dodatno par drugih arij
      ja, to res ostane

      Izbriši
  2. Spominjam se, da mi je mama rekla - 50? pa se ne počutim toliko stara. No, ko sem ga doživela sama - Abrahama, se tudi nisem. Opažam pa, da v zadnjem času pa že želim kaj tudi odložiti s svojega pukla, ker je kakšen "glid zdaj pa že obrabljen".
    Vse najboljše tudi od mene - slavljenki seveda. M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je to res zanimivo...
      pa saj tudi sama opažam, da se mi šesta hudo hitro bliža...
      pa se mi ne zdi, da jih sploh mam že petdeset plus
      ;-)
      odložiti nekaj bremen...
      to pa je itak priporočljivo v vseh življenjskih obdobjih
      pa saj so drugi še tudi tukaj

      Izbriši
  3. Dne v soboto, 24.avgusta 2013 se v Gornji Radgoni odpira 51. kmetijsko živilski sejem AGRA 2013 kateri bo trajal vse do nedelje, 1.septembra 2013. Na tem sejmu se bo dalo marsikaj videti. Tam imajo vsako leto tudi lunapark.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja...
      sem sicer že napisala en odgvor na to... pa ga je očitno uzela magla
      glasil pa se je približno takole:
      parkrat sem sicer že bila na gradbenem sejmu v GR, na kmetijskega pa še nisem prišla...
      no, za lunapark pa sem kljub vsej svoji evergrinski mladosti pa le vseeno malo preveč malo mlada...
      ;-)

      Izbriši
  4. Praktično pa ima tudi kmetijsko živilski sejem v Gornji Radgoni letos abrahama saj je bil 1. kmetijsko živilski sejem v Gornji Radgoni daljnega leta 1963.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, to pa se mi res dopade
      in upam, da ne bo nikomur uspelo te tradicije prekinit
      ker...
      v totem našem je bilo kar nekaj sejmov, ki so bili vredni ogleda, pa tudi Vesela jesen je bila del tega dogajanja - s popevko vred...
      in kaj je ostalo...
      samo lepi spomini
      hja... šment

      Izbriši
  5. Ponavadi takrat, ko je kmetijsko živilski sejem v Gornji Radgoni rado dežuje. Letos je temu res tako. Če je poleti suša ljudje rečejo pa saj takrat, ko bo radgonski sejem takrat bo že deževalo. Letos je bilo temu res tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he, he, he,...
      da pa je vmes aakšna polna luna, ko se vreme menja...
      ;-)
      sicer pa - ta zadnji dež je bil pa res zlata vreden

      Izbriši
  6. V sredo, 28.avgusta 2013 sem se odpravil v Gornjo Radgono na kmetijsko živilski sejem. Tam na sejmu je praktično vsako leto enako ali podobno. Cena vstopnice je bila 7 evrov. Privoščil sem si zelo drago jagnjetino saj je bila cena zanjo kar 17 evrov saj mi je jagnjetina zelo dobra. Tisti, ki radi pijejo pivo so morali na radgonskem sejmu za pol litra točenega piva odšteti kar 4 evre. To pa je že astronomska cena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela zate, da ti je bilo tam všeč
      no, za alkohol pa mene ne moti, kadar je drag
      samo brezalkoholne pijače bi morale biti cenejše

      Izbriši