torek, 15. december 2015

Ojojojoj...

Ja, to spletno stran pa res hudo fejst zapostavljam...

Saj sem ves čas in vse moči po novem namenila pa tistemu facebukecu
kjer se gremo bitke
kdo bo koga.

Ali oni...
ki so sestavili ta novi total idiotski 
zakon o družinskih razmerjih
nas...
ali pa mi...
ki se temu zoperstavimo
njih.

Kajti...
da bi naj zdaj po skoraj 62-tih letih zaradi nekih idiotov
pa ostala celo brez svojega spola

ko sem bila celo življenje z njim zadovoljna
pa tudi ponosna...
da sem lahko bila ženska in, 
da sem še vedno ženska
da sem lahko bila žena in, 
da sem še vedno žena
kot tudi, da sem lahko bila mati in, 
da sem še vedno lahko mati
poleg tega, da sem zdaj pa tudi že babica.

In zdaj bi naj pa zaradi nekih idiotskih politikov pa postala:
- ono brez spola
- pa starš 1 ali pa 2 (saj še niti to ni dorečeno kdo bo kateri)
ja, kaj pa bom potem pa kot babica

Bolano!
ali pa pokvarjeno!

Ampak...
a ni pa tudi to neke vrste bolezen?!

4 komentarji:

  1. V nedeljo, 20.decembra 2015 nas čaka referendum o izenačitvi tako heteroseksualnih kakor homoseksualnih parov. Posebej se ta referendum nanaša na to, da bi lahko tudi homoseksualni pari posvojili otroke. Obstaja več kot 90 % verjetnost, da bo zakon padel oziroma ne bo sprejet. Na to pa se marsikateri ljudje niti ne sprašujejo, kateri otrok pa bi si sploh želel istospolna starša. Takega otroka verjetno ni. Taki starši pa niso njihovi biološki starši ampak le krušni starši.
    Že od malih nog se sprašujem kako to, da so nekateri moški sploh lahko homoseksualno usmerjeni, če pa se meni žensko telo zdi veliko bolj privlačno in lepše kakor moško. Po eni strani se nekateri moški res rodijo z takimi nagnjenji. Nekateri moški pa v svojem življenju ne najdejo ženske ljubezni in potem to neuresničeno žensko ljubezen nadomestijo z moško. So pa tudi moški katerega zavrača prav vsaka ženska in mu homoseksualnost postane nadomestilo za izgubljeno oziroma neuresničeno žensko ljubezen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Trenutno sem na hipodromu na Poletni pri Lenartu in pravkar sem pretekel kar 10 krogov na tem hipodromu. To je zame kar velik uspeh. Za teh 10 krogov na tej Poleni sem potreboval približno 1 uro in 30 minut. En krog je dolg 1080 metrov kar pomeni, da sem pretekel 10 km in 800 metrov.
    Že v nedeljo, 13.marca 2016 se bo tukaj na Poleni odvijal 4 urni tek. Tek pa bo trajal od 10. pa do 14. ure. Nekateri pa bodo v teh štirih urah pretekli okoli pa celo več kot 40 krogov.

    Tek pri človeku lahko deluje povsem antidepresivno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Trenutno se nahajam v Strunjanu v Slovenski Istri. Malo se potepam po teh krajih. Sedaj še grem v Piransko cerkev.

    OdgovoriIzbriši
  4. Trenutno sem v Medžugorju. Danes v nedeljo dopoldan sem na Križevcu na križ napisal Jerneja Ruby.

    OdgovoriIzbriši