nedelja, 14. junij 2015

Včerajšnji dan...

Je bil pa spet poln presenečenj...

Najprej na komemoraciji v Hudi jami
kjer smo se našli enakomisleči
predvsem pa takšni,
ki želimo,
da resnica o povojnih pobojih postane del sedanjosti

In kako lepo je videti
združene nas v tej želji
neglede na nacionalnost in jezik, ki ga je kdo govoril

In kako lepo je bilo slišati
tako ta cerkvene kot tudi tapolitične
ko so v svojih govorih glasno povedali vse tisto
kar mi že tudi dolgo vemo
pa smo morali biti o vsem tistem vsa ta leta pa tiho

Še lepše pa je bilo meni
v živo spoznati nekatere ljudi
ki sem jih dosedaj poznala samo iz virtuale

z njimi spregovoriti in tudi občutiti stisk njihove roke

Rezultat iskanja slik za komemoracija huda jama 2015

3 komentarji:

  1. Ljuba Malayka, ja, zelo pomemben je osebni duševni mir.
    Ja, najlepše je medosebno komuniciranje. Jaz tega sicer ne poznam. Nimam ne energije, ne volje, ne potrebe, ne želje... Nisem družabno bitje...
    Vsak posameznik mora svoje osebnostne stiske, tudi travme reševati za lastni notranji mir.
    Kar pa se komentarjev v prejšnjem tvojem zapisu tiče,
    tudi imam težave s povezavami na splet...
    kolikor poznam delovanje tu na tvojem blogosu - blogspotu,
    ne vem, kako se ti prijavljaš. Moraš biti prijavljena... Jaz se pač prijavim preko gmaila.
    Skratka, moraš biti prijavljena in jaz si OBVEZNO skopiram. Imam težave na pr. tudi z gmail poštnim predalom. In se nimam časa s tem ubadati, pa tudi znanje uporabe računalnika imam samo osnovno.
    Ja, še največ mi pomeni komuniciranje po e-mailu.
    Sicer pa imam za spletno komuniciranje še najmanj časa. In sedaj grem tudi v kuhinjo...
    Moram biti "kao" gospodinja, za kar se nikoli nisem imela in nisem bila vzgojena.
    Ko jaz premalo mislim celo nase,
    tudi ti živi svoje življenje, nase misli in sama odločaš o vseh medosebnih odnosih...
    Trenutno imam sama največ veselja s ptički, ki jih hranim pod slivo na dvorišču moje mame in tete.
    Bodi dobro, bodi lepo, R.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljudje morajo razumeti tudi drugačemisleče ljudi. Zelo kruto je tudi to, da ljudje kateri so imeli duhovne in moralne vrednote so morali toliko pretrpeti in doživljati hude krivice.

    OdgovoriIzbriši
  3. UMRL JE IVAN MOHORIČ

    IVAN MOHORIČ (1951-2015)

    V ponedeljek, 29.junija 2015 je v 64. letu starosti po kratki, hudi in neozdravljivi bolezni sklenil svoje življenje Ivan Mohorič.
    Ivan Mohorič se je rodil 18.decembra 1951 v Srednji Kanomlji pri Idriji. Bil je raziskovalec neznanih letečih predmetov, arheolog, raziskovalec starih legend in pradavnih skrivnosti. S svojimi nenavadnimi teorijami je zbujal zanimanje v širši slovenski javnosti.
    Ivan Mohorič je bil že večkrat po televiziji, med drugim v polnočnem klubu naprimer v oddaji 21. 12. 2012, potem pa še junija 2014 v oddaji knap - poklic, ki izumira. Ivan Mohorič je delal kot rudar v Idrijskem rudniku, kasneje je bil gostilničar, pa potem tudi kot kmet. Jaz sem Ivana Mohoriča velikokrat poklical po telefonu. Sam mi je zatrdil, da v okolici Idrije je največ gob v celi Sloveniji. Julija 2011 so se v Sveti Trojici v Slovenskih goricah pojavili skrivnostni žitni krogi, te žitne kroge sem tudi sam obiskal, prav iz teh žitnih krogov sem poklical gospoda Ivana Mohoriča in mu razložil kakšni so dejansko ti žitni krogi. Žitni krogi so se pojavili tudi v juniju leta 2014 in sicer v Čagoni pri Cerkvenjaku. Tudi takrat sem gospoda Ivana Mohoriča poklical iz svojega mobitela in mu povedal kakšni so dejansko ti žitni krogi. Celo sva se zmenila, da potem naslednjo nedeljo bi on iz Idrije prišel do Lenarta in bi skupaj šla v Cerkvenjak na te žitne kroge, no potem sem ga klical in mi je dejal, da pač takrat nima časa.
    Leta 2012 je bil tisti zanimiv datum 21.december 2012 in tudi tisti dan sva se po telefonu o tem datumu tudi pogovarjala. Ivan Mohorič je imel nenavadne teorije, ena izmed njegovih teorij je bila, da smo ljudje prišli na Zemljo kakor kaznjenci in sicer iz planeta kateri kroži okoli zvezde Sirij.

    Skratka Ivan Mohorič zelo vas bomo pogrešali, žal se je vaša življenjska pot končala prehitro in naj vam bo lahka slovenska zemlja.

    OdgovoriIzbriši