petek, 7. junij 2013

Vse se vrača...

In samo vprašanje časa je
kdaj se to zgodi...

Danes sem namreč na sprehodu s šefico
izgubila verižico z obeskom iz kamene strele
to izgubo pa spoznala komaj doma
Upam pa le
da se bo najditelj res znal veseliti te svoje najdbe
in da mu bo prinesla sreče

10 komentarjev:

  1. a jutri pa po sledi ne bi šla? no, jaz bi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, običajno je bilo to tako tudi pri meni...
      tokrat pa...
      pa v bistvu niti ne vem zakaj sem odreagirala tako kot sem...

      Izbriši
  2. Danes mineva natanko 9 let odkar sem prvič v svojem življenju videl Venerin tranzit. To je bilo 8.junija 2004, ko smo ga opazovali na Trgu Svobode v Mariboru z teleskopi. Tisti dan je bilo precej jasno vreme na nebu ni bilo niti enega oblačka, Venerin tranzit pa je bil pri nas viden v celoti. Pred letom 2004 celoten Venerin tranzit iz Slovenije ni bil viden že več kot 700 let. Zadnji celoten Venerin tranzit pred letom 2004 je bil iz Slovenije viden dne 23.maja leta 1283 po takratnem še veljavnem julijanskem koledarju.
    Kot sem že omenil bo naslednji Venerin tranzit iz Slovenije viden šele dne 8.decembra 2125 pa še takrat bo med tranzitom Sonce zašlo.
    Naslednji celoten Venerin tranzit pa bo iz Slovenije viden šele 11.junija 2247.
    Opazovanje Venerinega tranzita dne 8.junija 2004 na Trgu Svobode v Mariboru je organiziralo Astronomsko društvo Orion iz Maribora.
    Na internetu se da najti kar nekaj fotografij iz dne 8.junija 2004. Na eni izmed teh fotografij sem tudi jaz ko imam oblečeno belo zeleno majico ter na očeh imam zaščitna očala ko gledam Venerin tranzit. Na internetni naslov je potrebno napisati. Fotozgodba Opazovanje Venerinega prehoda.
    Spomnim se tudi, da sem tega dne pred devetimi leti med Venerinim tranzitom odšel tudi po sladoled katerega še danes prodajajo tam pri Modni hiši pri tistih kioskih. Spomnim pa se tudi, da sem po koncu Venerinega tranzita odšel na ribe in na vampe v gostilno Štajerec. Dan prej dne 7.junija 2004 pa sem na Radiu Brezje v njihovem studiu govoril o tem Venerinem tranzitu kateri se bo zgodil naslednji dan.
    Danes sem omenil stricu iz Zgornje Korene, da bo naslednji Venerin tranzit nastopil šele 11.decembra 2117 in iz Slovenije ne bo viden. On pa mi je odgovoril, da za nas tudi ne bo viden saj bomo leta 2117 že vsi mrtvi. Takrat pa ga bodo najbolje videli v Avstraliji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, se spomnim, da si mi že dal link do tistih posnetkov...
      in si mi bil na tisti sliki prav simpatičen
      no, za naslednjič se pa te lahko zmeniva, da ga bova pa skupaj opazovala...
      ;-))))))))))))))))))))))))))

      Izbriši
  3. Vsekakor se splača iskati, poiskati
    (morda leži kje skrita v travi :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, bi se sigurno res splačalo...
      ampak...
      ker je bilo že takrat dosti sprehajalcev, ki so šli v nasprotni smeri...
      po tem pa se je spet vlilo ko iz škafa... pa še temniti se je začelo
      mi enostavno ni bilo več za iti po isti poti (ki pa je bila prav tokrat kar prilično dolga)...
      tak da...
      lp

      Izbriši
  4. Obstaja sicer ena varianta kako bi se dalo to verižico najti. Ena izmed variant je tudi ta, če ima ta verižica kaj železnega na sebi potem jo lahko poiščeš z kakšnim magnetom. Na kovinsko palico si daš magnet in s tem magnetom greš tik nad travo po tej poti. Na ta način se ti ta verižica takoj pritrdi na ta magnet. Na tak način jaz iščem kovinsko matico, če mi je slučajno padla v travo in se je težje najde. Druga varianta pa je, ko bodo to travo pokosili bi se ta verižica lažje našla, če je slučajno ne bi poškodovala kosilnica. Naslednja varianta pa je, da si poiščeš kakšnega kandidata ki ti bi proti vsaj manjši denarni nagradi poskušal to verižico poiskati. Povedati mu moraš le kje si vsaj približno to verižico izgubila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne bi potegnilo...
      ker je bila zlata, obesek pa tudi ni bil "pritrjen" na kovino
      tak da...
      sem jo že odpisala

      Izbriši
  5. Mene pa zelo zanima, KAKO si reagirala? Poveš kaj več?

    Veš, jaz sem 18. 7. 1984 izgubila svoj poročni prstan, manj kot eno leto po poroki, izgubila sem ga naravnost s prsta ...
    Zakaj vem tako natančno datum? Ker je bilo to na možev rojstni dan ... (Več pa javno zaenkrat ne povem ...)

    LILA

    OdgovoriIzbriši
  6. tako, da sem enostavno sprejela kot dejstvo, da je stvar pač izgubljena...
    in to brez najmanjšega interesa, da bi jo sploh šla iskat
    prav hecno kaj takega
    p.s.
    sva se pa ravno prej pogovarjala z možem...
    kot da bi v to verižico "implicirala" neko drugo stvar...
    ki pa mi očitno ni toliko pomenila
    no, enostavno ne vem
    samo občutki pri celi stvari so mi pa tako hecni
    ;-)
    LILA

    OdgovoriIzbriši