petek, 7. junij 2013

Ko te obveznosti...

Pripeljejo spet nazaj v domači kraj...
No, pa saj je ta obveznost bila sila prijetne nature...
Ker je pač spet tudi bil tisti prvi četrtek v mesecu...
No, v vsem tem času od kar me ni bilo tukaj...
pa se je tudi dogajalo in dogajalo
in to še in še lepega...
med drugim smo za kratek čas povohali tudi zrak na morju...
jaz pa sem celo uspela namočiti svoja stopala
In vtis iz Punata...
kljub temu, da nas je občasno pral dež
tako da sem si lahko kar nekajkrat zapela tisto-
in kad je lila lila ka iz kabla kiša...
mrzlo pa je blo ko v mesecu februarju
je bilo počutje super fino fajn
tako da...
če ne bo prišlo vmes res kaj nujno nujnega oz. neodložljivega... 
Se spet vidimo!



4 komentarji:

  1. Morje mi je vedno všeč, tudi pozimi
    ali celo bolj takrat, ko zavija burja :)

    vendar bi ti kljub temu želela nekaj sonca :)

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mi smo na morje hodili običajno že za prvega maja...
      in takrat še otroci smo se tudi že kopali
      naši starši pa tolko da niso bili v bundah
      ;-)
      tokrat pa naju dež sploh ni motil...
      saj sva se zavestno odločila za ta deževen termin
      no, vožnja nazaj in to s postankom v Opatiji, je pa itak bila pravljična

      Izbriši
  2. pa tudi: morje je slano in pre zime in posle zime, aneda. pa še čaka te, ko bo bolj pri volji tudi nebo.

    OdgovoriIzbriši