nedelja, 9. junij 2013

Ja, ja, prav zanimivo je to...

To moje razmišljanje o.... meni.

Sem namreč mislila, da se že kar dobro poznam...
potem pa...
en sam dogodek
(tokrat je bila to ta izguba verižice)
in že sem morala sama sebi priznati
da sem si to o poznavanju sebe samo... domišljala

Saj sem odreagirala tako
da sem s tem tudi sebe presenetila.

Ob naknadnem razmišljanju
zakaj sem sploh tako odreagirala kot pač sem
pa niti do kakšnega pametnega zaključka nisem prišla

hja...
šment pa tak

p.s.
no, da je bil mož tudi presenečen... o tem pa itak ne rabim izgubljati besed

17 komentarjev:

  1. Kako si reagirala? V čem si sama sebe presenetila?
    Jaz zase vem, kako drugače reagiram na marsikaj - v zadnjem dobrem letu in pol ... Včasih sem presenečena v plus, včasih so pa moje reakcije tudi take, da sem gotova, da pravzaprav to nisem jaz ...

    LILA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako da...
      sem namesto, da bi šla nazaj po prehojeni poti in iskala...
      se sprijaznila z izgubo
      in si rekla: te pa je tak že moralo bit
      in to/saj to oz. tak način sprijazniti se z izgubo - dosedaj ni bil ravno najbolj moj...
      LILA
      p.s.
      no, pa še včeraj, ko sem nabirala gozdne jagode, mi ni to šlo prav v glavo...
      ;-)
      pa danes še tudi ne
      ;-)))))))))))

      Izbriši
  2. no vsaj upam, da se s tem nisi razočarala. res upam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne razočarala se res nisem...
      samo tak hecno se ob vsem tem počutim
      to je meni namreč čisto nekaj novega

      Izbriši
  3. aja, če smem na tej strani, morda bo kloti kaj mimo prišla - rada bi povedala, da ne morem pri njej komentirati tudi če sem prijavljena na eD.
    ne vem zakaj, lahko da kaj delam narobe, a pri ostalih mi normalno ponudi ikonco "komentar".
    pri njej pa ne več.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. smeš, smeš, kako da ne...
      no, mogoče pa ima komentarje celo zaprte... ali pa samo za prijatelje
      sicer nisem sledila... ampak nekako sem iz enega komentrja nekje drugje dobila občutek, kot da tam spet nekaj ni bilo ravno vse ah in oh in uh...
      njenega obiska tukaj pa bom bla jaz tudi vesela
      ;-)
      lp

      Izbriši
    2. sem šla na e-dnevnik... se prijavila in tako lahko videla komentarje... komentirati pa nisem mogla
      torej ima očitno odprto samo za prijatelje...
      in, ker medve nisva med njimi...
      ;-)

      Izbriši
    3. Ko pa biti prijatelj na računalniku in prijatelj v resnici ni isto! :-) - ob Kloti!

      Sicer pa: za kakšne stvari sem tudi jaz presenečena, kako lahko sprejmem izgubo ... ampak ne vedno. Za kakšno bi pa "morila".

      LILA

      Izbriši
    4. pa saj sploh ni panike...
      ker/saj to tudi sama dobro vem
      samo občasno si pa vseeno lahko "prikrajšan", kadar se kdo odloči pa iz zase pomembnih razlogov branje omogoči samo registriranim
      ;-)
      LILA

      Izbriši
  4. ja krasno! potem si se pozitivno presenetila. no, zdaj pa sem tudi jaz pričela uživati ob tvoji spremembi.

    na komentiranje pri kloti - bova počakali, kaj poreče ona sama, aneda taresna. brez zaganjanja od strani koga drugega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, točno to je to...
      saj sem se presenetila s svojo umirjenostjo in sprijaznenostjo z dejstvom
      a misliš, da je to morti že znak staranja
      ;-)

      Izbriši
    2. ne vem, mislim da ne.
      modrost nima zveze s staranjem. in večina starejših je v takšnih izkušnjah čisto nora od tega "joooj, kaj se mi je zgodilo!".
      tako da je to znak modrosti, treznega, tehtnega razmisleka bolj v smeri "če ne bo hujšega ...".
      seveda nisi zamahnila z roko in šla naprej, a kaj veliko se pa tudi nisi ozrla, kar mi je zelo všeč.

      Izbriši
    3. a veš, da si mi s to pojasnitvijo res ogromno dala...
      hvala ti za to!

      Izbriši
  5. Mah, dovolim si povedati misel, če ni bila pravilno razumljena:
    Kloti vaju ima obe zelo rada, itak da vem - želela sem pa reči, da je to veliko bolj zares, kot to, če kdaj zadeve na računalnikih onemogočijo kakšen kontakt. - Če moj komentar jemlješ kot žaljiv, mi je pa res žal.
    Vem sicer, da se me na daleč izogibaš ... težko mi je pa priti k Taresni v vas, če sem tebi trn v peti.

    Ali pa sem mogoče kaj narobe razumela?

    Taresna, oprosti mojemu izlivu, toda - morala sem reči, ... čutim tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ančika... z moje strani ni kaj, da bi ti naj oproščala...
      ker si pač povedala to, kar te muči
      in, meni je itak bilo vedno bolj povšeči igrati se z odprtimi kartami
      samo...
      mene kaznovati za to, da z nekom kdo ni na isti valovni...
      no, tega pa si jaz ravno najbolj ne želim
      lp obema,
      saj jaz vaju obe cenim in spoštujem!!!

      Izbriši
  6. ana, tvoje besede so bile čisto prav razumljene, bodi lepo.

    taresna, k tebi zelo rada pridem in si ne delam težav z okolico. tukaj mi je enostavno lepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vesela obiska, še bolj pa tega, da ti je tu prijetno
      no, ker pa so tudi blogi del Življenja
      pa je tudi tu tako kot v RL
      saj tudi tam ne moremo vedno biti z vsemi na isti valovni dolžini
      je pa itak tu dovolj prostora za vse
      enako in pa tudi drugače misleče
      vsekakor pa spoštujem medsebojno spoštovanje
      v lep večer vsem
      in LILA - ljubezni in veselja

      Izbriši