ponedeljek, 10. junij 2013

Vedno znova in znova...

Se dokaže kako prav ima - moj trebuh.

In ta potrditev se mi je danes spet potrdila.
Namreč...

Lani v septembru sem dobila izračun, da bi lahko letos koncem julija začela prejemati tisti visoko velik del penzije za vso tisto mojo delovno dobo.

In tako sem danes vsa optimistična odšla na SPIIZ z vsemi potrebnimi papirčki.

Ampak...
Domov pa sem prišla z - dolgim nosom.

Saj so mi v tem času čakanje na penzijo podaljšali za
reci in piši - štiri leta.

Hja, zdaj pa mam hadiča!
Ja, kaj pa sem tolko lapala o tem...
da nazadnje pa se mi bo še tu zgodilo to
kar se mi je že ves čas dogajalo tudi drugod.

Namreč...
Ko so bili kje postavljeni kakšni pogoji
da bi te tudi jaz (lahko) v službi ali pa od države kaj dobila...
sem, jasno da, morala najprej izpolniti tiste predpisane pogoje

in, ko sem jih dosegla
so jih
ali ukinili
ali pa spremenili tako da sem bila spet "prekratka"

In tako se mi je to spet zgodilo tudi tokrat

No, pa le naj še kdo reče, da se zgodovina res ne ponavlja.

Ali pa, da sem samo rojena pod nesrečno zvezdo.



12 komentarjev:

  1. Porka fiks tetica, pa nisi mogla vsaj nekoga treščiti po nosu - tako zaradi zdravja? Štiri leta so ti kar pridelali? A se jim je že čisto sfecljajo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja, vidiš... to pa je tisto, ko si enkrat za nekaj prestar, drugič pa za nekaj pa spet premlad...
      ja, ja, to je zrihtal ovi stric Svetlik tik pred koncem...
      veljati pa je začelo s 1.1. letos.
      In tako marsikdo misli, da je to JJ-jevo oz. Vizjakovo maslo
      ja, pol pa res ni čudno, da so nekateri tak naperjeni proti JJ-ju
      no, mene je pa samo "lanskoletni" svetovalec razočaral...
      ker, da ni on nič o tem vedel...
      ampak...
      zdaj pač je kar je...
      bo treba pač še dalje biti bolj šparovne sorte
      ;-)
      lp

      Izbriši
  2. na "ti loviš", gre ta sistem.
    ravno misliš, da si nekaj ulovil, pa stopi korak naprej.
    kot pri ciglanih kamelah. :-)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, točno tako...
      no, meni pa se celozdi...
      da pa sem vedno bolj podobna osličku, ki mu pred nosom cinglajo s tistim korenčkom
      no, pa saj bo...

      Izbriši
  3. Kar se tiče nove pokojninske reforme je stvar sicer takšna. Če imaš 40 let delovne dobe potem se lahko upokojiš pri starosti vsaj 58 let. V kolikor imaš manj kot 40 let delovne dobe potem se lahko upokojiš šele pri starosti 65 let. V kolikor imaš pri starosti 65 let manj kot 15 let delovne dobe potem nisi upravičen niti do najmanjše penzije. Tako ostaneš brez penzije in se tolčeš po glavi. Ta zakon velja tako za moške kot za ženske.
    Praktično mora človek imeti pri starosti 30 let 10 let delovne dobe, pri starosti 40 let 20 let delovne dobe, pri starosti 50 let 30 let delovne dobe ter pri starosti 60 let 40 let delovne dobe ter bi se pri tej starosti in polni delovni dobi že moral upokojiti.
    Kdor zamudi z delovno dobo v starosti ne bo imel penzije ali pa bo imel penzijo zelo malo. Posebej tragično je to za dolgotrajno brezposelne osebe saj se jim lahko zgodi, da bodo v starosti ostali brez penzije.
    Praktično pa je trenutno 80 odstotkov vseh delavcev v Sloveniji pokojninsko in invalidsko zavarovanih. Kar 20 odstotkov slovenskih delavcev danes dela na črno, njihovi delodajalci pa jim ne plačujejo za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Ko bodo stari nad 65 let se jim lahko zgodi, da bodo ostali brez penzije.
    Nekateri mladi slovenski delavci kateri delajo na črno si mislijo pa saj ko bomo starejši nad 65 let saj takrat ne bo več penzij saj že danes je država v takšni krizi, da morda po letu 2020 morda ne bo več penzij.
    Zakaj bi bili pokojninsko in invalidsko zavarovani, če čez 20 let v Sloveniji ne bo več penzij.
    Ti ljudje se zelo motijo kajti penzije vedno bodo vendar majhne a bodo. Ko bodo stari nad 65 let še penzije bodo le oni bodo ostali brez penzije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja vidiš...
      in ravno to se meni dogaja...
      saj sem leta 2000 ostala brez nadomestila na Zavodu... pa mi je svetovalka takrat kot praktično nezaposljivi osebi (starost, predvsem pa zdravstveno stanje) svetovala, da naj za to, da ne bom podvržena rednim kontrolam, raje dvignem delovno knjižico in s 25 in nekaj let delovne dobe pač počakam...
      in zdaj vsa ta leta samo še čakam in čakam in čakam...
      no, pa tudi "boniteto" dveh otrok ne bom mogla več uveljaviti... ker je ukinjena
      tak da
      pač bo kar bo
      no, z majhno penzijo si pa tudi nimaš kaj počet...

      Izbriši
  4. Ko se odpraviš na ZPIZ tam ti točno izračunajo kdaj si upravičen do penzije in koliko boš imel penzije.
    V kolikor se zaposliš v novi službi potem delodajalec od tebe zahteva, da se odpraviš na ZPIZ in mu prineseš potrdilo o skupni delovni dobi. Novi delodajalec seveda nujno potrebuje potrdilo o delovni dobi saj mora v plačilnem listu nakazati dodatek na delovno dobo. Čim višjo ima delavec delovno dobo tem višji dodatek na delovno dobo mu mora delodajalec izplačati.
    V Sloveniji danes ljudi nad starostjo 50 let delodajalci več ne zaposlujejo saj takšni ljudje zaradi prejšnje izgube službe imajo višjo delovno dobo. Na tak način bi jim morali izplačati višji dodatek na delovno dobo. Tako delodajalci rajši zaposlujejo mlajše ljudi z malo let delovne dobe saj jim na tak način lahko izplačajo mnogo nižji dodatek na delovno dobo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja pa preveč visoko izobrazbo tudi ni dobro imeti...
      ker ti potem tudi zato ne morejo plačevati samo tistega minimalnega OD
      žal
      pač narobe svet

      Izbriši
  5. Super Luna - nedelja, 23.junij 2013 še natanko 8 dni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ni danes komaj na polovici

      p.s.
      prvi mareli letos pa sta že bili spohani
      ;-)

      Izbriši
    2. No letošnja hladna in precej deževna pomlad je zmešala štrene tudi gobam. Naprimer sedaj na koncu pomladi so pričele rasti gobe, ki so značilne za jesenski čas. Še pred kakšnim tednom dni sem na Radiu Slovenske gorice poslušal Antona Polerja iz Jarenine kateri je strokovnjak za gobe in je že napisal več knjig o gobah. Celo sam je rekel, da so sedaj na koncu pomladi pri nas pričele rasti celo nekatere jesenske vrste gob. Sam je celo izjavil, da to ni bilo čisto nič čudno saj so gobji trosi že mislili, da se je že pričela jesen, če je bilo tako zelo hladno za ta letni čas. Zatorej pa ni čisto nič čudno, če si našla jesenske marele sedaj ob koncu pomladi. Sedaj, ko pa je spet vroče pa so jesenske gobe spet prenehale s svojo rastjo. Jaz naprimer sem včeraj zvečer v gozdu našel večjo polstenko katera raste praktično le v jesenskem času. To polstenko sem si spražil sedaj zvečer z rukolo in z jajci.

      Izbriši
    3. ja, je to naše vreme letos pa res čudno čudno...
      in kako le naj uboge rastline in živalce to sprejemejo kot svoje
      upam edino, da ne bo pa kje poletje s kakšnimi monsunskim deževjem
      ali pa poletnimi točami...
      saj tega pa res ne bi bilo dobro "dobiti kot nagrado"

      Izbriši