ponedeljek, 24. junij 2013

Moj little Lord...

Bila je sobota
in praznovali smo 21 rojstni dan najstarejšega vnuka...

In tja sta prišla tudi ti in tvoj očka.

Ker pa je bila odločitev tvojega očka takšna kot je pač bila
ni pa bila po godu njegovemu očetu
si zaradi tega pa pri dedku takratko potegnil ti.

No, da meni to moževo obnašanje že odvsega začetka ni bilo povšeči...

In prav zadnjič
pa sva tudi midva igrala 
najih prvi skupni nogomet.

In vem, da jih bo ščasoma vedno samo še več!

24 komentarjev:

  1. zgornji tekst ne razumem ravno preveč, ampak zadnji stavek, z rdečo napisan, pa obeta še lepe lepe dneve z vnukom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, veš...
      to pa je vezano na stvari, ki so se dogajale že leta nazaj...
      in dosedaj sem se tudi jaz držala tega za kar se je odločil moj mož...
      zdaj pa sva sprejela kompromis
      in tako bo tudi ta njegov vnuk lahko deležen moje v.d.babi lubezni
      ;-)

      Izbriši
    2. za to pa še posebej JUHEJAM!
      tega ni nikoli preveč!

      Izbriši
    3. ja, vem da ni...
      samo včasih ob preveč striktnodržečemsečloveku za nekatere stvari potrebuješ več časa in predvsem pa nekaj več vzdržljivosti
      lp
      p.s.
      sem že tudi bila pri tebi na obisku...
      samo kaj pametnega se mi še ni posvetilo, da bi lahko pokomentirala
      včasih pač rabim malo bolj dugo
      ;-)

      Izbriši
  2. Tudi meni ni ravno vse jasno,
    vsekakor obeti so dobri,
    torej naj bo tako :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, res so...
      pa vendar bo treba še nekaj časa in še nekaj "dela"...
      da se bo situacija še poboljšala
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  3. Se pridružujem predhodnicama - ampak nogomet pa je glavni dobitek.
    Lep pozdrav, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, je...
      druženje...
      predvsem pa njegove vlke radovedne očke, ko me je opazoval...
      ;-)

      Izbriši
  4. zgleda, da jo še ni dovolj nazeblo, da še ni prišla noter do računala.
    ali je pa golman, njim se treningi vedno malo podaljšajo.

    OdgovoriIzbriši
  5. zaenkrat samo lp vsem...
    saj so me bolečine v križu predčasno "vrnile" v totiga
    zdaj po terapiranju v topli vodi pa me mož že podi stran od računalnika
    pa lep večer vsem in še lepši jutrišnji dan

    OdgovoriIzbriši
  6. ja ti bošček naš!
    plavanje.
    ampak POZOR, samo hrbtno.
    resno mislim.
    naj ti bolečina čim prej popusti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Naj se bolečina vnese :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  8. Ojej tetica, to je pa auč.
    Torej, mah ti je že povedala, kako plavaj, pa kakšnega dobrega maserja si omisli, da popustijo bolečine. Pri nas ga imamo, ampak je daleč, sicer bi ti ga poslala.
    Nežen objem, M.

    OdgovoriIzbriši
  9. hja, kaj čemo...
    po eni strani sem se bolečin že odvadila...
    po drugi strani pa...
    niso bile pa ravno takšne kot sem jih bila navajena...
    no, je pa zdaj z njimi že občutno boljše
    tak da počasi že bo!
    pa hvala vsem za skrb in nasvete

    OdgovoriIzbriši
  10. Vesela, da je bolje :)

    Lep vikend :)

    Lp, Lea

    (če imaš čas, pokukaj k meni, čakata te dve zgodbi)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za skrb in dobre želje!
      in, ja...
      že včeraj sem bila pri tebi...
      in kot vedno dosedaj...
      spet uživala v branju
      ja, ti pa res znaš pisati življenske zgodbe!
      lep nedeljski pozdra

      Izbriši
    2. saj ni tako
      samo trudim se,
      hvala za komentarje :)

      lp, Lea

      Izbriši
    3. lej ti njo...
      če ti povem, da je meni lepo vse tisto brati...
      le čemu potem biti tako skromna
      veseli se pohval!
      ;-)
      p.s.
      tega sem se namrej jaz tudi morala učiti

      Izbriši
    4. saj sem vesela pohval :)
      le rada bi znala še boljše :)

      in da se naučiti, če je želja
      (sama sem se lotila, ko nisem znala
      narediti niti presledka za vejico.
      Ali še huje nisem znala tipkati.
      Zdaj to počnem z dvema prstoma ;-))))

      lp, Lea

      Izbriši
    5. e vidiš...
      za to pa - bravo mojstrica!

      Izbriši
  11. Vidiš, jaz sem pa danes pestovala svojega najstarejšega vnuka, starega 1 mesec! :-) Sladko dete! Zelo zelo mi je bilo ljubo, ko se je jokajoč umiril v mojem naročju!

    Še malo, pa bomo igrali nogomet!

    LILA

    P.S.: In da ti povem, vse do zdaj sem hranila čokolado zate (tisto, ki si jo zaslužila s spisom), a zdaj sem se ustrašila, da jo napadejo kakšni škodljivci (in tudi čez rok bi že lahko šla), pa sva jo napadli midve s hčerko, ki se je učila za zadnji izpit ob koncu 1. letnika. Bila je zelo dobra - čokolada namreč.
    In jedli sva jo z mislimi nate!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooooooo.........
      ne samo lepo, temveč tudi - krasno!
      in kot sem ti že na tvojem blogu povedala:
      vesela sem Zate, da zdaj lahko pestuješ pa nekaj kar bo še samo vedno bolj živo
      saj bo to tudi Tebi/vama da(ja)lo novih moči in nove pozitivne energije
      LILA
      za čokolado sem pa ti že takrat rekla, da naj ostane v Vaši hiši...
      in, ker verjamem, da je bila dobra
      sem toliko bolj vesela
      pa le naj bo tudi ocena zadnjega izpita taaakooo sladka
      ;-))))))))))))))))))

      Izbriši
    2. Ja, tej deklici izpiti kar grejo, na srečo! In čokolada je tudi prinesla malo energije v tistih zadnjih urah, ko se je še tako učila!

      Tako lepo je pestovati Življenje - sploh ob tem, ko "pestujem" tudi čisto drugačna Življenja ... tista, ki odhajajo ...

      Izbriši
    3. ja, ančika...
      in človek res potrebuje eno in drugo...
      ker spremljati samo tiste, ki odhajajo...
      tudi ni mačji kašelj
      in se kar hitro lahko še sam izprazniš
      pa na še dosti, dosti sladkosti, ki nam jih prinaša Življenje
      LILA

      Izbriši