sobota, 22. junij 2013

Junijska vročina...

Ja, ja, te dneve nas je Sonce pa res ogrelo...
In tako res ni čudno
da so tudi šlauhi za zalivanje tako dobrodošli


22 komentarjev:

  1. ja res - tudi moj avto je spet zelene barve, so se kar tepli, kateri ga bo opral.
    :-)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. luškano...
      in tak se lahko zdaj z njim pa kar v travco skriješ...
      ;-)

      Izbriši
  2. Danes je super Luna. Pred dvema urama je uradno že nastopila super Luna. Luna je dosegla perigej ter 21 minut kasneje je nastopila še super polna Luna ali super ščip.

    Nocoj ob 20.51 po poletnem času bomo lahko opazovali vzhod nenavadno velike super Lune. To bo zares očarljivo. Noč, ki bo pred nami bo svetlejša od ostalih polnih Lun kajti nocojšnja polna Luna bo oddajala več svetlobe kot običajna polna Luna.

    Torej nocoj ne pozabimo na spektakel saj bo atmosferska refrakcija polno Luno še nekoliko povečala. Če na jugovzhodu nocoj ne bo oblakov se bo dalo videti to veliko polno Luno. Uživajte torej ob vzhodu nocojšnje super Lune.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf...
      sem bila zmatrana, da sem še na luno pozabla...
      ;-)

      Izbriši
  3. Ja tetica, kot vse v življenju tisto, kar je malo več potrebuje potem tudi svoje "nasprotje". Tako je tudi včerajšnja voda z neba za ohlasitev in zalivanje hudirjevo prav prišla. Pa ne vsem, nekateri so jo potem dobili preveč.
    Uživajte poletje, dokler je, M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja je tudi pri nas vseskupaj kar dobro pozalilo...
      no, zdaj pa so spet polžeki prišli na svoj račun
      uživamo pa mi - in to neglede na vreme
      ;-)

      Izbriši
    2. ja, kloti...
      so nasprotja res potrebna...
      že zato, da se lahko uravnovesimo
      ;-)
      lp

      Izbriši
    3. he, he, he,...
      sem danes opazila, da je bil moj prvi odgovor med vsiljeno pošto
      luškano
      ;-)

      Izbriši
  4. Včeraj zaradi oblačnega vremena nismo mogli opazovati vzhoda super Lune.
    Prav zanimiv pa bo datum 28.september 2015, ko bosta hkrati nastopila super Luna ter popolni Lunin mrk. Če nastopi popolni Lunin mrk v bližini Luninega perigeja potem je ponavadi med popolnim mrkom Luna precej temna. V kolikor nastopi popolni Lunin mrk v bližini Luninega apogeja, ko je Luna najbolj oddaljena od Zemlje potem so ti mrki kar precej svetlejši. Luna pa je med popolnim mrkom videti bakreno steklene barve.
    Super Luna bo nastopila 28.septembra 2015 ob 2.47, ko bo Luna dosegla perigej, od Zemlje pa bo oddaljena točno 356.876 km. Popolni Lunin mrk pa bo trajal od 3.11 pa do 4.23. Ker bo Luna precej blizu Zemlje bo to zelo temen mrk.
    Jaz se naprimer spomnim, ko sem opazoval popolni Lunin mrk dne 16.septembra 1997 zvečer. Takrat je bila tudi super Luna, popolni Lunin mrk pa je bil precej temen.
    Torej včaraj zaradi oblačnega neba nismo mogli opazovati vzhoda super Lune a več sreče morda prihodnje leto 10.avgusta 2014 ob naslednji super Luni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kot lahko vidimo se super Luna pojavlja vsako leto. V letih 2017 in 2027 super Lune ne bo.

    OdgovoriIzbriši
  6. aha...
    torej v bistvu s tem, ko sem na njo pozabila...
    niti nisem kaj dosti zamudila
    no, bom pa drugo leto bolj pazljiva

    OdgovoriIzbriši
  7. Ah, ja, spomini :)
    zdaj nas zaliva brez šlavfov
    in ropota tam zgoraj,
    pa fotka z bliskavico :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf, lea...
      vi tam pa ste res imeli...
      no, upam, da je zdaj pa te že spet lepo
      lp

      Izbriši
  8. danes je bilo lepo, le vetrc in nekoliko prehladno :)

    bo, bo poletje ali ne?

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bo bo...
      vse še bo
      no, sedaj je pač trenutno na vrsti upanje na to
      to pa tudi nekaj šteje a ne
      ;-)

      Izbriši
  9. Danes sem od 6.30 zjutraj pa do 14h plela ... bilo je čudovito prijetno toplo!

    papa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pridna, pridna...
      no, jaz pa sem tako delo zmanjšala na minimum...
      in je zato moj vrt ena prava zmešnjava
      je pač tak kot njegova lastnica
      hja, šment
      ;-)

      Izbriši
    2. Tudi moj vrt je "zmešan" in pisan - kot njegova lastnica.
      Ampak tukaj sem plela hčerkin vrt - in bila pod ocenjevanjem zeta - to pa ni kar tako! ;-)

      LILA!

      Izbriši
    3. ja, ja, saj zaupanje je dobro... ampak kontrola pa še boljša
      ;-)
      pa na dobro pletje vseh vrtičkov
      lp

      Izbriši