nedelja, 16. junij 2013

Teden spoznanj...

Ja, ja,...
tudi ta teden mi je prinesel kar nekaj novih spoznanj...
no, upam, da pa tudi znanj.

Začelo se je že v ponedeljek...
ko sem bila ponovno postavljena na preizkušnjo
saj prve lekcije očitno nisem zadovoljivo opravila

In tako sem se ponovno morala soočiti z izgubo meni drage stvari

Ampak tokrat pa sem se vrgla v nje iskanje


Vsekakor pa je bil način izgube svojstven...
saj sem se kot to že tolikokrat do takrat
s psičko odpravila na zadnji predvečerni sprehod
in to kar po bregu navzdol preko travnika do najbližjega gozdička
ker pa je na približno eni tretjini te razdalje postavljen električni pastir
na obeh njegovih straneh pa je bila skoraj kak meter visoka trava
se mi je par teh trav ob pripogibanju zataknilo med uho in uhan
ko pa sem se na drugi strani pastirja dvignila
pa sem začutila, da mi je ta trava "snela" levi uhan
in šment vseh šmentov
tudi ta je - iz zlata s kameno strelo.

Po tem pa je bilo na vrsti iskanje...
in to táko res temeljito,
saj sem odšla po moža,
potem pa sva oba s škarjami rezala to visoko travo
pač tam kamor sva predvidevala, da bi lahko uhan padel.

In sem v tem času iskanja kar dvakrat obupala...
Ampak...
ker je svetloba še vedno dopuščala iskanje...
in čeprav solznih oči - "punca, ne obupaj in gremo dalje!"

In potem, ko sem si tako sama pri sebi mislila:
"le kaj bi dala, da bi ga našla!"
sem premaknila šop že porezane trave
in ga zagledala!

In lekcija iz te Šole Življenja:
ne prehitro odnehati 
in še
s pomočjo drugega pa je marsikaj lažje

No, pa še ni bilo dovolj učenja...

Saj sem se kak dan kasneje morala soočiti z dejstvom
da četudi mislim, da stvar obvladam
ker sem jo pač že dostikrat počela in se v njej kao zverzirala
to tudi ni kar tako samo po sebi umevno

In tako mi tistič tista stvar pač enostavno ni uspela.

In je bilo potrebno spet vzeti v roke osnovni recept
in naslednjo serijo delati tako lepo striktno po navodilih.

No, nartaboljše spoznanje pa je sledilo včeraj...

Vročina je "povzročila", da sem se odločila ležalnik prenesti kar na travo
popoldansko počivanje ob branju knjige pa je bilo - superca
potem pa je prišel moj mož
in želel tudi on tak malo preizkusiti to moje uživanje

Pa se je vlegel na njega
in je za nekaj časa v senčki tudi tako lepo zadremal
potem pa ga je nekaj "dvignilo"
ko pa se je usedel, da bi vstal
pa se je namesto dviga v višino
ob poku "spustil" v nižino

Hja šment...
saj se je plastični ležalnik pod njegovo težo namreč zlomil

In tako se je tudi on moral soočiti z dejstvom
kako težek patron je

No, da to o njegovi teži meni njemu ni uspelo dopovedati že kar nekaj let...
ležalniku pa je taista stvar uspela v delčku sekunde...




6 komentarjev:

  1. Ja, porka motorka tetica, zdaj boš morala pa svoje dragocenosti v šatulji, ne okrog vratu in v ušesih nosit. Čeprav je res - človek ne sme odnehati in včasih uspe, pa jih le ni tako zabavno iskat v travi.
    Kar se pa moških tiče - pa žene tako samo prepevamo, saj veš, da nas slišijo samo na pol - en polomljen stol pa zna kar konkretno povedati tisto, kar doslej "o sebi še ni vedel", haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja, dragocenosti očitno kar same bežijo od mene...
      ;-)
      no, se pa je ob moji pripombi še vseeno malo nasmehnil
      tak da...

      Izbriši
  2. meni se zdi, da bo že od daleč, ko te bo kakšen nakit zagledal, pričel bežati ali pa se sam od sebe spravljati v skrinjico s trdnim pokrovom,
    ti najboljša kuharica za svojega moža!

    p.s.
    ne bi bila jaz, če ne bi potegnila s tvojim možem. hočem reči, da so ti ležalniki delani za suhcene devetletne otroke. :-)))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hja očitno res...
      no, da pa za njega dobro kuham, pa me tudi on zna pohvalit...
      samo...
      težek pa vseeno ni samo zaradi moje dobre hrane
      ampak zaradi njegove mame razvajanja
      p.s.
      ja, ja, saj sem vedela, da si pametne nature
      zato pa le drži z njim...
      ;-)

      Izbriši
  3. ;))) bobi lepo, kjer že si
    sonce sije in to je važno :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja...
      samo trenutno tako mčno, da je trudi senca prav dobrodošla
      pa vetrič oz. prav ohlajeni prostori znotraj
      lp

      Izbriši