nedelja, 30. junij 2013

Ko te bolečina...

Spomni
.
opomni
.
 in ti da vedeti
postoj
 in
 se zamisli
kaj bi lahko bil 
vzrok zanjo



8 komentarjev:

  1. saj postojim. a včasih okrivim napačnega.
    najprej sem kazala prst na misel, potem pa sem ugotovila, da je bil le napačni stol v službi.

    drži se, taresna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      ja, napačno okriviti vzrok...
      se lahko kar grdo maščuje
      ampak k sreči ne pri meni

      Izbriši
  2. vsekakor je dobro pomisliti
    morda si potem lahko pomagamo :)

    drži se :)
    in držim pesti zate :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala tudi tebi!
      ja, pomagati si je vedno dobro...
      tudi z nasveti
      lp nazaj v tvoj kraj

      Izbriši
  3. Hudo je, kadar vemo za vzrok, pomagati (si) pa vseeno ne moremo.

    LILA <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, ančika...
      samo kadar pa jaz vem vzrok...
      potem pa si vseeno nekako te že vun spomagam
      ;-)
      lubezni in veselja
      v vsak dan!

      Izbriši
  4. Ja, se je za vprašat, čeprav se strinjam tudi z mah, da človek pač okrivi napačnega.
    Kot sem jaz krivila hrbtenico, bil pa je infarkt, na kar še pomisliti nisem hotela. Auč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš kloti...
      mene pa je glede na bolečine pa vseeno malo skrbelo...
      da pa le ne bi bil slučajno pa kak infarkt...
      k sreči pa se bolečina ni pojavila v levi roki
      no, zdaj pa je itak že spet vse v redu
      ;-)
      lp

      Izbriši