torek, 11. avgust 2015

Moje Življenje...

Je podobno prodajalni zelenjave...

Ena je prelepa
in je zato tudi v izložbi
druga je
namenjena za prodajo
kar nekaj tiste slabše kakovosti
pa jo je ostalo v skladišču.
Rezultat iskanja slik za prodajalna zelenjave

2 komentarja:

  1. Ljuba Malayka,
    ja, občasno še vedno berem tvoj blog...
    Zadnji dve noči sem gledala zvezdne utrinke in sem sedaj čisto tamišna... Čeprav itak vse noči ne spim zaradi bolečin po vsem telesu. Kolikor se spomnim na mojega očeta, ko je bil še živ, je imel podobne bolečine. Mislim, da sta vzroka pri obeh enaka: obrabljena hrbtenica - hin in fuč - in diabetes...
    Zaspim šele v drugi polovici noči in potem do srede dopoldneva.
    In sem našla na stričku googlu še tvoj zapis o šviganju svetlečih puščic še iz leta 2013...
    Ja, saj sem že pred tvojim zadnjim e-pismom registrirala, da si sedaj Prekmurka.
    Pa edino še pojasnilo: Samo en moj Junior ima novo deklico, tisti, ki je moj Sorgenkind.
    Sedaj grem spet v kuhinjo, spekla bom mafine z oranžo in potem kosilo za vse tiste moje, (danes 5), ki so v totem najinem rodnem mesti... Moj graški Japonček je večinoma v sosednji severni državi...
    Za svojo duševno hrano imam lepoto malih stvari...
    Zadnji zvezdni utrinki, pa cvetovi vrtnic, pozdravi ptičkov in seveda pozdravi mojih pasjih prijateljev v soseščini...
    Nisi pozabljena, R.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsekakor saj človeka obiskuje tako žalost kakor veselje. Včasih si zdrav včasih bolan in potem si res podoben zelenjavi.

    OdgovoriIzbriši