ponedeljek, 16. februar 2015

Sončen ponedeljek...

Mož je sedel v prvi vrsti kaučlože
in užival v karnevalskih sprevodih...

Jaz pa sem se odmaknila
in na soncu
sedela
opazovala
in uživala.

Marelica ob hiši
na njej pogačice
ob njej pa ptičja krmilnica...

In so od sosedov priletele siničke
se za kratko vsedle na njo
in potem dalje do krmilnice

dvakrat, trikrat pik pik
in že so spet odletele

in je priletel detel
in to direktno na pogačico
in jo žačel "obdelovati"...

pa ga vse druge ptičice
ki so tudi priletele na to drevo
niso prav nič motile
in tudi on se njim ni pustil motiti

lej, lej....
še lišček se je odločil priti sem

naenkrat pa se je z druge strani
vzel še en detel
in tudi poletel proti marelici
in se mu je taprvi umaknil s pogačice
pa je zdaj novi gost nadaljeval z "obedelavo"

Ja... res...
kako lepo so se znale med sabo zmeniti...

5 komentarjev:

  1. Tudi tu je bil zelo lep dan. Rahel vetrc in sonce, skratka lepo, da lepše ne more biti. :)

    lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oj, kak sem vesela...
      pa privoščim ti tudi...
      pa še več takih dni

      Izbriši
  2. hvala, hvala!

    tudi tebi vse lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. ti si spisala idiliko ptičev, ki jim pač nekako gre skupaj. bi ti jaz posodila "našega" kalina, da vidiš, kaj bi jih razmetal po vejah, kako ponižno bi vsi ostali ptiči čakali, da se gospod nakljuva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bilo je leta 2012, ko sem imel na njivi postavljene kanele zraven visokega fižola. Te kanele sem imel za oporo za rast visokega fižola. Nekega dne sem opazil, da so bile te palice oziroma kanele skljuvane. V kanelah so bile luknje. Mislil sem si, nek ptič mi hodi kljuvati kanele. Jaz kanele potrebujem za oporo visokega fižola. In če mi nek ptič hodi kljuvati kanele, potem se mi lahko te kanele zlomijo, stroki fižola z fižolnico vred pa mi bodo padli na zemljo. Le kateri ptič mi hodi kljuvati kanele. Večkrat sem hodil na njivo pa ga nisem našel. Enkrat pa sem le šel na njivo in sem videl ptiča kateri mi hodi delati luknje v kanele. Ta ptič pa je bil detel. Mislil sem si detel zakaj mi hodiš delati luknje v kanele, jaz kanele rabim za oporo visokega fižola. To leto sem imel redko katero kanelo neskljuvano od tega detela. Kanela pa se mi zaradi teh lukenj nobena ni zlomila. Kar 90 odstotkov teh kanel mi je detel skljuval. Predlani v letu 2013 ter lani v letu 2014 pa mi detel ni naredil niti ene luknje v te moje kanele. Očitno si je izbral drug kraj, leta 2012 pa so temu detelu moje kanele zelo teknile.
    Lani tudi mi ni neredil niti ene luknje v kanele, mi je pa lani konec julija hodil nek ptič kljuvati zrele fige sorte rjava turkinja. Tu pa tam sem imel kako figo nakljuvano in očitno tudi nekaterim ptičem so fige zelo dobre. Takih nakljuvanih fig nisem mogel nabrati za druge ljudi. Ne vem kateri ptič ali ptiček mi je lani hodil kljuvati moje zrele fige. Je bil to spet detel ali kateri drugi ptič. Jabolka so trda, fige pa mehke, ptiči pa se raje lotijo zrelih mehkih fig kakor pa zrelih trdih jabolk.
    Toda kaj, ko pa ptiči imajo tudi radi sadje tako kot mi.

    OdgovoriIzbriši