torek, 10. februar 2015

Februarski torek...

otoplitev
lažje sprijemanje snega
dva snežaka na moji klopci
pod brezo, ki tudi cveti

zmračitev
pravi čas za večerjo
en srnjaček in štiri srnice
pod sosedovo jablano

6 komentarjev:

  1. Lepo napisano in lušne fotke :)

    Pogrešam sneg.

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej lea...
      pridi k nam
      zdaj ga je še dovolj
      ;-)

      Izbriši
  2. Prihodnji teden nas čakajo otoplitve. Podnevi bo temperatura dosegla ali morda celo presegla 10 stopinj Celzija. Sneg se bo pričel topiti. Snežaku bo postalo toplo in se bo pričel topiti.
    Že na pustno soboto na valentinovo bo pri nas temperatura podnevi dosegla vsaj 8 stopinj Celzija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ah mi ne bo hudo, če se bosta spotila od sonca
      samo da na pohorju ostane dovolj hladno
      da bodo lahko lisičko lovili

      Izbriši
  3. hvala za vabilo,
    res je vmes veliko kilometrov, a bi bilo fanj :)

    morda mi kdaj še rata, da odrinem na tvoj konec,
    do takrat lepo pozdravljena :)

    Lea

    OdgovoriIzbriši
  4. še dobro, da sem pozna na to objavo ... :-)

    lea199 - pa pridi k meni, do mene imaš 7 km manj :-)

    OdgovoriIzbriši